Το νέο αυτό μοντέλο πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο NEC 2013, ενώ η εμπορική του πορεία αναμένεται να ξεκινήσει στις διάφορες αγορές της ΕΕ την άνοιξη του 2014.
Βασισμένη στην πλατφόρμα «B» της Ford, το Transit Courier έχει συνολικό μήκος αμαξώματος 4,16 μ. και ύψος 1,74μ. αντίστοιχα.
Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος του, στο εσωτερικό του έχει εξασφαλιστεί ένας εξαιρετικά μεγάλος χώρος φόρτωσης με μήκος 1,62μ. που με την αναδίπλωση του διαχωριστικού της καμπίνας των επιβατικών και του καθίσματος του συνοδηγού, μπορεί να αυξηθεί έως και στα 2,59μ. Αντίστοιχα, ο ωφέλιμος όγκος του ανέρχεται στα 2,3κ.μ. και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 660 κιλά.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Transit Courier θα περιλαμβάνει δύο πετρελαιοκινητήρες 1,5λτ. και 1,6λτ. που αποδίδουν ισχύ 75 και 95 ίππων. Παράλληλα, ο «International Engine of the Year 2012», ο βενζινοκινητήρας EcoBoost του 1,0λτ. με ισχύ 100 ίππων θα είναι διαθέσιμος με το νέο Transit Courier και όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις, θα συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
Τέλος, η Ford έχει ανακοινώσει πως σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων θα προσφέρεται το σύστημα Auto Start-Stop.
Νέο Ford Transit Connect
Η αμέσως μεγαλύτερη –σε διαστάσεις και μεταφορικές δυνατότητες- έκδοση της νέας οικογένειας του Transit ονομάζεται Transit Connect και θα λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ προς του τέλος του 2013, αντικαθιστώντας τις ομώνυμες εκδόσεις που διατίθενται και στην ελληνική αγορά.
Το νέο Transit Connect θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με δύο εκδόσεις μεταξονίου (L1 & L2) που προσφέρουν ωφέλιμο όγκο φόρτωσης 3,0κ.μ. και 3,7κ.μ. με το μήκος του χώρου φόρτωσης να ορίζεται στα 3,0μ. και 3,4μ. αντίστοιχα.
Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του εν λόγω οχήματος ανέρχεται στα 1.000 κιλά, ενώ οι επιβατικές εκδόσεις του θα είναι σε θέση να μεταφέρουν έως και πέντε επιβάτες σε δύο σειρές καθισμάτων.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του εν λόγω μοντέλου θα περιλαμβάνει τον 1.600άρη Duratorq TDCi με απόδοση 75, 95 ή 115 ίππων και τον βενζινοκινητήρα EcoBoost του 1,0λτ. με ισχύ 100 ίππων. Παράλληλα θα προσφέρεται και ο 1.600άρης EcoBoost, ενώ όλες οι εκδόσεις θα προσφέρονται με διάφορες τεχνολογίες για τη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, όπως τα Auto-Start-Stop και Active Grille Shutter.
Νέο Ford Transit
Πέραν των «μικρών» εκδόσεων του νέου Transit, με την ονομασία Transit Custom, που είναι ήδη διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά, η Ford αναμένεται να λανσάρει μέσα στην άνοιξη του 2014 και τις «βαρύτερες» εκδοχές του μοντέλου με μεικτό έως και 4,7t.
Το νέο Transit θα προσφέρεται με τρία διαφορετικά μήκη αμαξώματος και δύο τύπους οροφής σε εκδόσεις Van με μονή ή διπλή καμπίνα, Kombi, Bus και φυσικά ως C+C, επίσης με μονή ή διπλή καμπίνα.
Σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά του, το νέο Transit εμφανίζει αυξημένο όγκο φόρτωσης κατά 10% (σε όλες τις εκδόσεις), με τις κορυφαίες εκδόσεις «Jumbo» να υποστηρίζουν φορτία με όγκο έως και 15,1κ.μ.
Παράλληλα, πέραν της πλήρως ανανεωμένης σχεδίασης, τόσο του αμαξώματος, όσο και του εσωτερικού, η γκάμα των κινητήρων του θα περιλαμβάνει τρεις εκδοχές του Duratorq TDCi των 2,2λτ. που αποδίδουν ισχύ 100, 125 και 155 ίππων. Τέλος, θα υπάρχουν εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός, τους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, ενώ, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας αναμένεται υπερπλήρης.