Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η νέα γενιά του Volvo FM έδωσε το… βροντερό παρών στο NEC του 2013 και όπως φυσικό, έκλεψε τα φώτα της δημοσιότητας στο περίπτερο της σουηδικής εταιρείας.

Με κινητήρες Euro6 με απόδοση από 330 – 500 ίππους και πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες, το νέο FM αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα οχήματα της κατηγορίας του σε παγκόσμιο επίπεδο.

Volvo

5.953 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2013)

Εκτός από τη νέα γενιά του κορυφαίου βαρέως φορτηγού στη γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της, του FH, η Volvo Trucks επεφύλασσε για τους επισκέπτες του περιπτέρου της και το παγκόσμιο ντεμπούτο της νέας γενιάς του FM που λίγες ημέρες αργότερα έμελλε να κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας και στην BAUMA του Μονάχου. 
Με εντελώς νέα σχεδίαση καθώς και διαφοροποιημένη δομή της καμπίνας, το νέο FM έχει να επιδείξει σημαντικές βελτιώσεις, τόσο σε επίπεδο άνεσης, όσο και ασφάλειας. 
Η πληρέστατη γκάμα κινητήρων του, περιλαμβάνει τις επιλογές των D11 και D13 κινητήρων της Volvo Trucks που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6 και αποδίδουν ισχύ από 330 – 450 ο πρώτος και από 420 – 500 ίππων ο δεύτερος. 
Παράλληλα το νέο FM αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά οχήματα της κατηγορίας του καθώς, σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, η Volvo αποφάσισε να το εφοδιάσει με όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες που έχει εξελίξει για τον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε την εντελώς νέα ανάρτηση και άξονες, το σύστημα Volvo Dynamic Steering που κάνει χρήση ενός ειδικού ηλεκτροκινητήρα για να βελτιώσει τη λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης, το Volvo I-See, έναν «αυτόματο πιλότο» με την δυνατότητα να «μαθαίνει» τις διαδρομές από όπου περνά το όχημα και να αναλαμβάνει την κίνηση του με το ελάχιστο δυνατόν κόστος σε καύσιμο, τους έως και τρεις κατευθυντήριους άξονες στις εκδόσεις 8x2, τα νέα φωτιστικά σώματα αλλά και μια νέα εφαρμογή για… κινητά τηλέφωνα που θα επιτρέπει στον οδηγό να ελέγξει διάφορες λειτουργίες του οχήματος εξ αποστάσεως!
Συγκεκριμένα, ο οδηγός θα μπορεί μέσω του κινητού του τηλεφώνου να ενεργοποιήσει τη θέρμανση στο εσωτερικό του οχήματος (χωρίς να είναι παρών), να ελέγξει την στάθμη του καυσίμου, του AdBlue, του λιπαντικού του κινητήρα, του αντιψυκτικού στο ψυγείο, του υγρού καθαρισμού των γυάλινων επιφανειών, την κατάσταση της μπαταρίας καθώς και τη λειτουργία όλων των φωτιστικών σωμάτων του οχήματος (εντός και εκτός της καμπίνας).
Παράλληλα θα μπορεί να ελέγξει αν οι πόρτες της καμπίνας είναι κλειδωμένες, να θέσει σε λειτουργία τον συναγερμό κ.ά.