Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ανανεωμένο σχεδιαστικά το νέο VW Transporter!

5.297 Επισκέψεις στο άρθρο
Ανανεωμένο σχεδιαστικά το νέο VW Transporter!

-Με επιρροές από τα T6.1 και T5 η έβδομη γενιά του Bulli
-Ξεχωρίζει η ζάντα αλουμινίου Indianapolis 19 ιντσών
-Με μήκος αμαξώματος από 5 – 5,5m & ωφέλιμο φορτίο έως 1,3t.

Με επιρροές από τα T6.1 και T5 η σιλουέτα και το πίσω μέρος της έβδομης γενιάς του Bulli

Ο επικεφαλής σχεδιαστής της Volkswagen Commercial Vehicles, Albert Kirzinger, υποστηρίζει πως  «ένα δευτερόλεπτο αρκεί για να αναγνωρίσει κανείς αμέσως το Transporter - το οποίο έχει επανασχεδιαστεί από το πρώτο έως το τελευταίο χιλιοστό - ως διάδοχο του T6.1 και ως μέλος της οικογένειας Bulli», κάτι που δεν είναι τυχαίο.
Στο κύριο αμάξωμα αντικρίζουμε τη «γραμμή Bulli», όπως την αποκαλούν οι ιθύνοντες την εταιρεία, δηλαδή ένα χαρακτηριστικό περίγραμμα για τη σειρά προϊόντων κάτω από τα πλευρικά παράθυρα, που συνεχίζεται μέχρι το πίσω μέρος δημιουργώντας μια έντονη γραμμική καμπυλότητα. Πρόκειται για μια γραμμή που διαχωρίζει τις πάνω και κάτω περιοχές του αμαξώματος, αποτελώντας φόρο τιμής στο T1.
Από εκεί και πέρα, στο σχήμα της μάσκας αντικρίζουμε την επίδραση του Τ5 – όπως και στο εντυπωσιακό σχήμα των πίσω φώτων με τις κουκίδες LED προς τα πλάγια-, την ίδια ώρα που στους προβολείς βλέπουμε την επίδραση του Τ6.1 με την μπροστινή σχεδίαση να είναι προφανές ότι φέρει στοιχεία τόσο από το Multivan όσο και από το ID.Buzz. Όλα αυτά βεβαίως ανανεωμένα.
 

Ξεχωρίζει η ζάντα αλουμινίου Indianapolis 19 ιντσών

Επανασχεδιασμένη θα είναι και η γκάμα σε ζάντες 16, 17 και 19 ιντσών του Transporter, με τη ζάντα αλουμινίου Indianapolis των 19 ιντσών να ξεχωρίζει αφενός χάρη στη (σε πρότυπα διαμαντιού) κομμένη φλάντζα της, αφετέρου χάρη στις έξι μαύρες ακτίνες & τις εσωτερικές της επιφάνειες.
Την ίδια ώρα, το πτερύγιο της πρίζας φόρτισης των μοντέλων με plug-in υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση βρίσκεται κάτω από τον δεξί προβολέα, ενώ σύμφωνα με τον Kirzinger: «Με μια οριζόντια γραμμή κάτω από το πίσω παράθυρο και μια μαύρη λωρίδα λαβής πάνω από την πινακίδα αριθμού, σχηματίζουμε μια ομαλή οριζόντια λωρίδα μεταξύ των συστοιχιών των πίσω φώτων σε σχήμα C, την οποία χρησιμοποιούμε και εδώ για να τονίσουμε την εικονική καθαρότητα του νέου Transporter».
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Με μήκος αμαξώματος από 5 – 5,5m & ωφέλιμο φορτίο έως 1,3t.

Όσον αφορά στη σιλουέτα του, το νέο Transporter θα έχει μήκος αμαξώματος στα 5.050 mm ή στα 5.450 mm στη μεγαλύτερη έκδοσή του, απόρροια των δυο διαφορετικών μεταξονίων μήκους 3.100 ή 3.500 mm αντίστοιχα. Στην πίσω πόρτα και στις πλαϊνές, η εσοχή τους εκτείνεται πολύ μέσα στον προφυλακτήρα, με αποτέλεσμα το χαμηλό ύψος στο κατώφλι φορτίου να κυμαίνεται από τα 575 mm έως τα 638 mm (ανάλογα με την έκδοση).
Με ωφέλιμο βάρος λίγο πάνω από τους 1,3 τόνους, ελκτική ικανότητα 2,8 τόνων, πλάτος του χώρου φόρτωσης στα 1.392 mm και αντίστοιχο ωφέλιμο όγκο στο ίδιο σημείο που φτάνει μέχρι τα 9 m³, το νέο Transporter δε φτάνει καν τα 2 μέτρα σε ύψος, πράγμα που καθιστά αρκετά απλή την πρόσβασή του σε χώρους στάθμευσης, ενώ αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025.