Πρόκειται για μια μάρκα που είναι ειδικά προσαρμοσμένη στην ινδική αγορά.
Το εργοστάσιο της Daimler στην Ινδία στεγάζει επιπλέον τις φίρμες Mercedes-Benz, Freightliner & FUSO.
Το 2012, το BharatBenz έγινε το πρώτο φορτηγό που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στην Ινδία.
Μια στιγμή ορόσημο καταγράφηκε πρόσφατα στα εδάφη της Daimler India Commercial Vehicles (DICV), θυγατρικής της Daimler Truck AG, καθώς από τη μονάδα παραγωγής της εταιρείας παραδόθηκε το νο. 200.000 φορτηγό της BharatBenz, μιας μάρκας της DICV που δραστηριοποιείται στην αγορά της χώρας από το 2012.
Συγκεκριμένα, η BharatBenz - με ειδικότητα στις κατασκευές φορτηγών και λεωφορείων - είναι ειδικά προσαρμοσμένη στην ινδική αγορά επαγγελματικών οχημάτων, με το χαρτοφυλάκιό της να περιλαμβάνει μοντέλα φορτηγών από 10 έως 55 τόνους, που καλύπτουν μια μεγάλη ποικιλία εφαρμογών: από την τοπική διανομή & τα λατομεία έως τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.
Αξίζει δε να σημειωθεί εδώ πως τα οχήματα της BharatBenz πωλούνται και συντηρούνται μέσω ενός εθνικού δικτύου, που περιλαμβάνει περισσότερα από 375 σημεία επαφής με τους πελάτες.
Το εργοστάσιο της Daimler στην Ινδία στεγάζει επιπλέον τις φίρμες Mercedes-Benz, Freightliner & FUSO
Όσον αφορά στη μονάδα παραγωγής αυτή καθαυτή τώρα της Daimler Truck στην Ινδία, οι εγκαταστάσεις – που εδράζονται στο βιομηχανικό προάστιο Oragadam, της πόλης Chennai - στεγάζουν τόσο τα κεντρικά γραφεία της DICV, όσο και τις αντίστοιχες δραστηριότητες Έρευνας & Ανάπτυξης της εταιρείας.
Ως ένας χώρος, άλλωστε, που καλύπτει μια έκταση 400 στρεμμάτων, περιλαμβάνοντας μια υπερσύγχρονη πίστα δοκιμών, το εργοστάσιο στο Oragadam εντάσσεται σε ένα υπερσύγχρονο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής. Κι αυτό, γιατί εδώ κατασκευάζονται επαγγελματικά οχήματα από τέσσερις διαφορετικές μάρκες (βλ. BharatBenz,
Mercedes-Benz,
Freightliner,
Fuso) για περισσότερες από 70 διαφορετικές αγορές στη Μέση Ανατολή, την Ασία, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική.
Υπενθυμίζεται δε, πως εντός του Ομίλου Daimler Truck Group, η DICV έχει ανατεθεί στον τομέα Mercedes-Benz Trucks υπό την ηγεσία του Achim Puchert, του CEO της Mercedes-Benz Trucks κοινώς, από τις αρχές του έτους.
Το 2012, το BharatBenz έγινε το πρώτο φορτηγό που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στην Ινδία
Σε κάθε περίπτωση, πάντως,
το όνομα BharatBenz φέρει το ειδικό βάρος του πρώτου «made in India» βαρέως επαγγελματικού οχήματος διαχρονικά, καθώς λανσαρίστηκε επίσημα το 2012, με την γκάμα των εκδόσεών του να περιλαμβάνει οχήματα με μικτό βάρος από 6 – 49 τόνους
Με τις βαριές του εκδόσεις εξάλλου να βασίζονται στην πλατφόρμα του Mercedes-Benz Axor και τα πιο ελαφριά οχήματα σε εκείνη του Mistubishi Fuso Canter αντίστοιχα, το BharatBenz κυκλοφόρησε τότε με κινητήρες προδιαγραφών Euro 3 (σ.σ. συμβατών δηλαδή με την αγορά της Ινδίας), ενισχύοντας κατά αυτόν τον τρόπο την έτσι κι αλλιώς ισχυρή διεθνή παρουσία της χώρας στις ταξινομήσεις φορτηγών.