ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Είναι εφικτή η «πράσινη» ενέργεια για φορτηγά & λεωφορεία;

Είναι εφικτή η «πράσινη» ενέργεια για φορτηγά & λεωφορεία;

Είναι εφικτή η «πράσινη» ενέργεια για φορτηγά & λεωφορεία;

Τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα είναι η ραχοκοκαλιά της κοινωνίας (και της οικονομίας) μας.
Υπεύθυνα για το 7% των εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά.
Από μεγαλεπήβολοι έως ακατόρθωτοι οι ευρωπαϊκοί στόχοι της ενεργειακής μετάβασης, βάσει δεδομένων.
Η υδρογονοκίνηση μπορεί να αποτελέσει το «λάβαρο» της Ευρώπης προς τη βιώσιμη κινητικότητα.
Σε οχήματα κατασκευών ή συγκομιδής, τα ουδέτερα από άνθρακα καύσιμα αποτελούν μια συμβατή λύση.
Υποδομές φόρτισης, γραφειοκρατία & νομοθεσία, τα κλειδιά των εξελίξεων.

Τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα είναι η ραχοκοκαλιά της κοινωνίας (και της οικονομίας) μας

Να ξεκινήσουμε από τα απλά: μια επιχείρηση επαγγελματικών οχημάτων είναι θεμελιωδώς διαφορετική από μια αντίστοιχη επιβατικών αυτοκινήτων. Αυτό, γιατί οι πελάτες στην προκειμένη περίπτωση αγοράζουν φορτηγά ή λεωφορεία, υπολογίζοντας μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια τα περιθώρια κέρδους που μπορεί να έχουν.
Από εκεί και πέρα, όσον αφορά στην επίδραση που έχουν τα επαγγελματικά οχήματα στην καθημερινότητα όλων μας, τα πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα. Όπως έχει υπολογιστεί, εξάλλου, περισσότερο από το 70 % των καθημερινών μας προϊόντων μεταφέρεται με φορτηγά, την ίδια ώρα που π.χ. στις γερμανικές επιβατικές μεταφορές, το λεωφορείο είναι το σημαντικότερο μέσο στις τοπικές δημόσιες μεταφορές.
Κατά συνέπεια, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα επαγγελματικά οχήματα θα έχουν μέλλον, οι κατασκευαστές τους επενδύουν δισεκατομμύρια ευρώ για να συμβαδίσουν με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές σχετικά με τους περιορισμούς στις εκπομπές ρύπων.
 

Υπεύθυνα για το 7% των εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά

Σε κάθε περίπτωση, ένα τέτοιο εγχείρημα μόνο απλό δεν είναι. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι μόνο στην Ευρώπη περίπου έξι εκατομμύρια φορτηγά και γύρω στα 900.000 λεωφορεία χρησιμοποιούνται καθημερινά, με τις εμπορευματικές μεταφορές μέσω φορτηγών να υπολογίζεται πως μέχρι το 2040 στη Γερμανία θα αυξηθούν κατά 34%.
Δεδομένου, λοιπόν, πως σχεδόν 60 εκατομμύρια τόνοι πετρελαίου καταναλώνονται σε ετήσια βάση, αντιλαμβανόμαστε πως περίπου έξι εκατομμύρια φορτηγά είναι υπεύθυνα για το 7% των ευρωπαϊκών εκπομπών CO2.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>