ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ένα όχημα στο οποίο δεν λειτουργεί ή έχει αφαιρεθεί το φίλτρο DPF, οι βλαβερές εκπομπές ρύπων αυξάνονται κατά 95%.

    Γιατί είναι τόσο σημαντικό το φίλτρο μικροσωματιδίων

    23.783 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2018)

    Σε σχετική έρευνα που διεξήχθη (¶τλας Ποιότητας Αέρα) παρουσιάστηκαν τα αποτέλεσμα μετρήσεων που πραγματοποιήθηκαν σε 150 μεγάλες πόλεις της ΕΕ (με πληθυσμό άνω των 50.000 κατοίκων και πυκνότητα πληθυσμού άνω των 1.500 κατοίκων ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο) αναφορικά με τους ρύπους.
    Τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά καθώς η Αθήνα βρίσκεται στη 2η θέση της λίστας των πόλεων με τη μεγαλύτερη συγκέντρωση ρύπων στην ατμόσφαιρα (65%) μαζί με τη Μαδρίτη, πίσω μόνο από το Παρίσι (66%) ενώ ακολουθούν το Τορίνο και το Μιλάνο (63%).
    Αντίστοιχα, το μικρότερο ποσοστό παρατηρείται στη Λευκωσία (6%), στη Χάγη (7%) και στη Λεμεσό (8%).
    Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως η ρύπανση από τις εξατμίσεις των οχημάτων ευθύνεται σε ποσοστό 14% (κατά μέσο όρο) για την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας στις πόλεις της ΕΕ.
    Για να αντιληφθούμε σε αυτό το σημείο τη… συμβολή του DPF στη δημιουργία ή την επίλυση του προβλήματος αξίζει να αναφέρουμε πως, σε έναν μοντέρνο πετρελαιοκινητήρα με κυβισμό 2,0λτ. με κοινό συλλέκτη, χωρίς φίλτρο μικροσωματιδίων, οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται στα 4 kg αιθάλης ανά 100.000 χλμ.
    Με ένα κλειστό φίλτρο μικροσωματιδίων, το ίδιο μηχανικό σύνολο εκπέμπει μόλις 250 g αιθάλης ανά 100.000 χλμ., δηλαδή παρατηρείται μείωση των σχετικών εκπομπών ρύπων κατά 95% περίπου!
    Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως, η αφαίρεση του φίλτρου μικροσωματιδίων επιτρέπει την έκλυση στην ατμόσφαιρα πολλαπλών τύπων ιδιαίτερα βλαβερών ρύπων όπως το μονοξείδιο του άνθρακα (CO), οι αρωματικοί υδρογονάνθρακες (HC), τα μικροσωματίδια (PM) και τα οξείδια του αζώτου (NOx).