Επιδοτήσεις ως 12.000 ευρώ για αγορά ηλεκτρικού Van από το νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»
Νέοι έλεγχοι & ποινές για παραβάσεις πρατηρίων καυσίμων
Στο μέλλον, για επαγγελματικό, υποχρεωτικά ηλεκτρικό. Στο παρόν, τι κάνουμε;
Mε βάση τα όσα αναφέρει το Ιντσιτούτο Ι.Δ.Ε.Ε.Α., το DPF δεν αποτελεί αναλώσιμο ανταλλακτικό του κινητήρα για τον λόγο αυτό, αν δεν αναζωογονείται / αναγεννιέται ή αν θέλετε, αυτοκαθαρίζεται από τα σωματίδια αιθάλης σε τακτά διαστήματα λειτουργίας, τότε βουλώνει και επηρεάζεται η λειτουργία του. Στην περίπτωση μάλιστα που η κατάσταση του φθίνει σημαντικά, πάντοτε λόγω πλημμελούς συντήρησης, τότε επιβάλλεται η αντικατάσταση του, μια διαδικασία με σεβαστό κόστος.
Σε αυτό το σημείο εντοπίζεται το πρόβλημα καθώς, αρκετοί «επαγγελματίες» της αγοράς, οι οποίοι μάλιστα φροντίζουν να διαφημίζουν τις υπηρεσίες τους, σπεύδουν να προτρέψουν τους ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων οχημάτων στο να αφαιρέσουν –πάντα παράνομα- το φίλτρο μικροσωματιδίων του οχήματος.
Συνήθως οι εν λόγω τεχνικοί αναλαμβάνουν να ανοίξουν το περίβλημα του φίλτρου μικροσωματιδίων, από την πλευρά που εφάπτεται με το όχημα, και να αφαιρέσουν το εσωτερικό του (το κυρίως σώμα του φίλτρου), προτού στη συνέχεια ανασυγκολλήσουν το περίβλημα.
Με μια απλή ματιά από τον εκάστοτε ελεγκτή ενός ΚΤΕΟ, το φίλτρο δείχνει σε καλή κατάσταση παρά το γεγονός ότι, το περίβλημα είναι μεν εκεί, αλλά το φίλτρο… απουσιάζει.
Μάλιστα, οι καταγγελίες εκπροσώπων της αγοράς, μεταξύ των οποίων και το Ι.Δ.Ε.Ε.Α. αναφέρουν πως σε μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας και όχι μόνο, το ποσοστό των πετρελαιοκίνητων επαγγελματικών οχημάτων στα οποία έχει αφαιρεθεί το φίλτρο μικροσωματιδίων (συμπεριλαμβανομένων και των Taxi), ανέρχεται στο 90%!
Το γεγονός αυτό καταδεικνύει με σαφήνεια τις τεράστιες διαστάσεις που έχει αποκτήσει το πρόβλημα της –παράνομης- αφαίρεσης του φίλτρου μικροσωματιδίων και στη χώρα μας, καθώς και των κινδύνων που η πρακτική αυτή επιφέρει στη δημόσια υγεία.
ragment-->
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr