Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!

Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!

Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!

Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!

Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!

Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!

  • Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!
  • Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!
  • Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!
  • Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!
  • Ford SuperTruck: Πρώτο και καλύτερο στην ανάβαση του Pikes Peak!

-Ταχύτερο μεταξύ των 61 ανταγωνιστών του, έκανε ΚΑΙ ρεκόρ στις κατατακτήριες δοκιμές!
-Με ιπποδύναμη 1.600 αλόγων, «φόρεσε» ειδικά ελαστικά της Pirelli
-Εντυπωσιακός ο οδηγός Romain Dumas, ξεπέρασε τεχνικό πρόβλημα στην ανάβαση!

Ταχύτερο μεταξύ των 61 ανταγωνιστών του, έκανε ΚΑΙ ρεκόρ στις κατατακτήριες δοκιμές!

Το F-150 Lightning SuperTruck της Ford – ένα ηλεκτρικό Pick-Up αστραπή, που αποτελεί την αγωνιστική εκδοχή του F-150 Lightning και για το οποίο η Ford συνεργάστηκε με την ομάδα αγώνων αυτοκινήτου, STARD – όχι απλώς συμμετείχε στην 102η ανάβαση «Pikes Peak International Hill Climb», αλλά τερμάτισε και στην πρώτη θέση, σημειώνοντας χρόνο 8:53.553.
Η συγκεκριμένη επίδοση μάλιστα εκτός του ότι ήταν αρκετή, ώστε να αφήσει πίσω του τους 61 ανταγωνιστές του, ήρθε και να συμπληρώσει ένα αξιοζήλευτο ρεκόρ στις κατατακτήριες δοκιμές της κατηγορίας Open, όπου έκανε χρόνο 3:32.831.
Να υπενθυμίσουμε εδώ πως η Ford Performance είχε διακριθεί και το 2023 στην ίδια ανάβαση, με το SuperVan 4.2, αλλά χρειάστηκε κάτι παραπάνω από 7 επιπλέον δευτερόλεπτα, δεδομένου πως ο αντίστοιχος χρόνος ήταν 3:39.939.
Ο global director της Ford Performance Motorsports, Mark Rushbrook, δήλωσε ύστερα από τη μεγάλη αυτή επιτυχία πως: «Η εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων της Ford που αναλαμβάνουν και ολοκληρώνουν τις πιο δύσκολες προκλήσεις είναι μια σημαντική απόδειξη της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης που έχουν καταβάλει οι ομάδες μας. Μάθαμε πολλά από το SuperVan 4.2 στο περσινό Pikes Peak και μπορέσαμε να αξιοποιήσουμε αυτή τη γνώση στη φετινή διοργάνωση. Πλέον κινούμαστε μόνο προς τα πάνω».
 

Με ιπποδύναμη 1.600 αλόγων, «φόρεσε» ειδικά ελαστικά της Pirelli

Για να φτάσει σε αυτή τη διάκριση, πάντως, το SuperTruck της Ford αξιοποίησε την απόδοση των 1.600 ίππων, σε συνδυασμό με την άγρια αεροδυναμική του.
Το ηλεκτροκίνητο Pick-Up, με το ευρύ μπροστινό splitter, τις εξόδους πίσω από τους μπροστινούς τροχούς, τον τεράστιο πίσω διαχύτη και τους 2,7 τόνους κάθετης δύναμης (downforce) που παράγει στα 241 χλμ, ήταν επίσης εξοπλισμένο με αγωνιστικές ζώνες της Sparco – καθώς και με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας – σε συνδυασμό με ελαστικά P-Zero που εξέλιξε ειδικά η Pirelli για το όχημα.    
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Εντυπωσιακός ο οδηγός Romain Dumas, ξεπέρασε τεχνικό πρόβλημα στην ανάβαση!

Ακόμα πιο εντυπωσιακό ήταν το γεγονός πως κατά τη διάρκεια της ανάβασης ο οδηγός της Ford – και κάτοχος του ρεκόρ «Pikes Peak International Hill Climb-, Romain Dumas, χρειάστηκε να ξεπεράσει ένα τεχνικό πρόβλημα που του στοίχισε 26 δευτερόλεπτα.
Εντούτοις ο έμπειρος οδηγός αντέδρασε άμεσα και επανήλθε στον αγώνα κατακτώντας την πρώτη θέση. Αναφορικά με τη συγκεκριμένη εξέλιξη, ο Dumas τόνισε ότι: «Τα πάντα στον αγώνα αυτόν είναι μια πρόκληση, καθώς δεν μοιάζει με κανέναν άλλο. Υπάρχει μόνο μία προσπάθεια. Αντιμετωπίσαμε μια πρόκληση από νωρίς, όμως αυτή με έκανε ακόμα πιο αποφασιστικό ώστε να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο στο υπόλοιπο της διαδρομής».