Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Η Maxus «δείχνει τα δόντια της» σε θέματα ασφάλειας!

1.069 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2024)
Η Maxus «δείχνει τα δόντια της» σε θέματα ασφάλειας!

Η Maxus «δείχνει τα δόντια της» σε θέματα ασφάλειας!

  • Η Maxus «δείχνει τα δόντια της» σε θέματα ασφάλειας!
  • Η Maxus «δείχνει τα δόντια της» σε θέματα ασφάλειας!

- «Πλατινένιο» το νέο eDeliver 5, «Χρυσά» τα eD 7 & 9
- Για λίγο, η Maxus θα είχε και άλλο «Πλατινένιο» σε ασφάλεια μοντέλο
- Επαρκής πληρότητα εξοπλισμού ακόμη και στις βασικές εκδόσεις των μοντέλων
- Γιατί η Maxus δεν τα πήγε ακόμη καλύτερα στα crast-tests του Euro NCAP;

«Πλατινένιο» το νέο eDeliver 5, «Χρυσά» τα eD 7 & 9

Η Maxus κατάφερε χωρίς αμφιβολία να κερδίσει τις εντυπώσεις στον πρόσφατο –νέο- κύκλο δοκιμών του Euro NCAP, σε ότι αφορά στα συστήματα ασφάλειας & υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ADAS), που αφορούν στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.
 
Πιο συγκεκριμένα, το νέο Maxus eDeiliver 5 που ξεκινά στο άμεσο προσεχές διάστημα την εμπορική του πορεία και στην Ελλάδα, απέσπασε την «Πλατινένια» βαθμίδα αξιολόγησης (Μεσαίο Van) ενώ «Χρυσά» ανακηρύχθηκαν στα eDeliver 7 & eDeliver 9.
 

Για λίγο, η Maxus θα είχε και άλλο «Πλατινένιο» σε ασφάλεια μοντέλο

Δεδομένου ότι όλοι οι εκπρόσωποι της Maxus τα πήγαν πολύ καλά στο σύνολο των σεναρίων που ελέγχθηκαν από τον Euro NCAP, η εταιρεία θα είχε καταφέρει να αποσπάσει την Πλατινένια βαθμίδα –τουλάχιστον- σε ένα ακόμη μοντέλο. Πρόκειται για το ηλεκτρικό Μεγάλο Van, eDeliver 9, που οριακά έχασε την καλύτερη βαθμολόγηση, λόγω την επίδοσης του σε ότι αφορά ορισμένα σενάρια που αφορούν στην ανίχνευση των ορίων ταχύτητας και την απόδοση του συστήματος αποφυγής σύγκρουσης με άλλα οχήματα, σε υψηλές ταχύτητες κίνησης.
 

Επαρκής πληρότητα εξοπλισμού ακόμη και στις βασικές εκδόσεις των μοντέλων

Στο σύνολο τους, οι εκπρόσωποι της οικογένειας «eDeliver» της Maxus στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που ελέγχθηκαν από τον Euro NCAP, εμφάνισαν επαρκή πληρότητα εξοπλισμού ενεργητικής ασφάλειας. Τόσο το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με κινούμενα ή ακίνητα οχήματα, όσο και το αντίστοιχο ανίχνευσης της κίνησης πεζών & ποδηλατών, ήταν σε θέση να εντοπίσουν εγκαίρως τυχόν επικίνδυνες καταστάσεις, ωστόσο η απόδοση τους μειώνοντας σε υψηλότερες ταχύτητες κίνησης και όταν π.χ. το προπορευόμενο όχημα – εμπόδιο βρίσκονταν υπό γωνία σε σχέση με τη φορά του Van.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>