Ο κινητήρας των 2,0λτ. αποδίδει ισχύ 213 ίππων και 500 Nm ροπής προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις ενώ…

… συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων.

Πολλαπλές είναι οι δομικές ενισχύσεις του πλαισίου και των αναρτήσεων των εκδόσεων Raptor ενώ…

… ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από μια πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του…

… χωρίς να παραβλέπουμε τη δυνατότητα μεταβολής της λειτουργίας του συστήματος τετρακίνησης, αναλόγως του είδους του οδοστρώματος.

Κινητήρας 213 ίππων αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων

Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα του Ford Ranger Raptor εδράζεται ένα μηχανικό σύνολο πετρελαίου 2,0λτ. με διπλό turbo που αποδίδει ισχύ 213 ίππων και 500 Nm ροπής ενώ, το αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων φέρει ειδικά κράματα χάλυβα και αλουμινίου για βελτιστοποίηση της ανθεκτικότητας του, με παράλληλη διατήρηση του βάρους του όσο χαμηλότερα γίνεται.
Ένα από τα στοιχεία που καθιστούν το Ford Ranger Raptor μοναδικό είναι πως το πλαίσιο και οι αναρτήσεις έχουν εξελιχθεί από το τμήμα Ford Performance προκειμένου να διασφαλιστούν οι εντυπωσιακές δυνατότητες του οχήματος, τόσο εντός όσο και –κυρίως- εκτός δρόμου.
Για παράδειγμα, η ανάρτηση φέρει αμορτισέρ Fox Racing Shox με λειτουργία Position Sensitive Damping, ειδικά σχεδιασμένα για ακραίες συνθήκες κίνησης ενώ τα ελαστικά BF Goodrich με διάσταση 285/70/17 φροντίζουν για την υποδειγματική πρόσφυση παντού και πάντα.
Πέραν όμως όλων αυτών, ο οδηγός του Ford Ranger Raptor έχει στη διάθεση του μια εντυπωσιακή γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του όπως π.χ. το ηλεκτρικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης «EPAS», το σύστημα «FEAD» (Front End Accessory Drive) κ.α.
Επιπλέον, είναι σε θέση να μεταβάλει τη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης, επιλέγοντας μεταξύ έξι διαφορετικών προφίλ οδήγησης (Normal, Sport, Grass/Gravel/Snow, Mud/Sand, Rock & Baja) αναλόγως του είδους του οδοστρώματος και του ρυθμού στον οποίο έχει επιλέξει να κινηθεί!
 
 

 

ΑΓΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ford - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement