Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το Mercedes-Benz Actros απέσπασε για 5η φορά τον τίτλο του «International Truck of the Year».

Αντίστοιχα, το ηλεκτροκίνητο (fuel-cells) Hyundai H2 XCient FCEV» απέσπασε το βραβείο «Truck Innovation Award 2020».

«International Truck of the Year 2020» το Actros!

5.529 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2019)

Για 9η φορά στην ιστορία της και 5η με το Actros, η Mercedes-Benz απέσπασε τον τίτλο του «International Truck of the Year 2020» εντυπωσιάζοντας την κριτική επιτροπή του θεσμού… εκ νέου.

Με 121 συνολικά βαθμούς, η νέα γενιά του Mercedes-Benz Actros απέσπασε τον τίτλο του «International Truck of the Year» για το 2020 (ΙΤΟΥ 2020).
Ο εκπρόσωπος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είχε να αντιμετωπίσει τον ιδιαίτερα έντονο ανταγωνισμό από το νέο Iveco S-Way και το Volvo FH I-Save ωστόσο, κατάφερε να κερδίσει την γνώμη των μελών της κριτικής επιτροπής του θεσμού χάρη στην κορυφαία εικόνα που εμφανίζει σε τομείς όπως το τεχνολογικό υπόβαθρο, η άνεση, η ασφάλεια, η οδική συμπεριφορά, η οικονομία καυσίμου, οι περιορισμένες εκπομπές ρύπων και φυσικά, το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO: Total Cost of Ownership).
Με ξεχωριστές νέες τεχνολογίες όπως το καινοτόμο σύστημα MirrorCam που αντικαθιστά τους… παραδοσιακούς καθρέπτες με νέου τύπου κάμερες, το Predictive Powertrain Control (PPC), το Active Drive Assist ή το –νέου τύπου- ψηφιακό εσωτερικό της καμπίνας «Multimedia Cockpit», το νέο Actros σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως η Mercedes-Benz Trucks έχει πλέον αποσπάσει 9 φορές το βραβείο «International Truck of the Year» και πιο συγκεκριμένα:
  • 2020: Actros
  • 2012: Actros
  • 2011: Atego
  • 2009: Actros
  • 2004: Actros
  • 1999: Atego
  • 1997: Actros
  • 1990: SK
  • 1985: LN2
 
Στην Hyundai το βραβείο «Truck Innovation Award 2020»
Η Hyundai απέσπασε το εν λόγω βραβείο με το φορτηγό «H2 XCient FCEV» που εφοδιάζεται με σύστημα fuel-cells (κυψέλες καυσίμου). Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο βαρύ επαγγελματικό όχημα με καύσιμο το υδρογόνο και μέγιστη αυτονομία 400 χλμ., το οποίο κατάφερε να κερδίσει το βραβείο… καινοτομίας από τα μοντέλα Freightliner eCascadia, Nikola electric fuel cell, Renault Optifuel Lab 3, Scania AXL και Volvo Vera.