Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων με την αραιά κλιμάκωση, επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα ενώ…

Η μεσαία επιλογή στους κινητήρες του Talento, ο Ecojet των 1,6λτ. με ισχύ 125 ίππων, κερδίζει τις εντυπώσει με την ελαστικότητα του και τον περιορισμένο θόρυβο σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του.

… μέσω του διακόπτη «Eco», επιτρέπεται η απενεργοποίηση της λειτουργίας «Start&Stop» του κινητήρα.

Αποδοτικοί και ροπάτοι κινητήρες 1,6λτ.

28.434 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2016)

Προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές της Euro6, οι κινητήρες Multijet και Ecojet των 1,6λτ. που αναλαμβάνουν την κίνηση του νέου Talento, κάνουν χρήση της τεχνολογίας «SCR» (Selective Catalytic Reduction) που προβλέπει τη χρήση διαλύματος AdBlue. 
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τη λειτουργία «Eco» που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το σύστημα «Start&Stop» για την αυτόματη απενεργοποίηση του κινητήρα, μειώνει σημαντικά τη μέση κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές ρύπων του κινητήρα, ενώ, το turbo μεταβλητής γεωμετρίας (ή το διπλό turbo στις κορυφαίες εκδόσεις), αυξάνει σημαντικά την απόδοση του μηχανικού συνόλου και την άμεση απόκριση του στις εντολές του οδηγού. 
Αναλόγως της έκδοση του (Van ή Combi) και των επιλογών του ιδιοκτήτη, το νέο Fiat Talento είναι διαθέσιμο με τις εξής εκδόσεις κινητήρα: 
l 1,6 Multijet 120 ίππων με ροπή 300 Nm
l 1,6 Ecojet S&S 125 ίππων με ροπή 320 Nm
l 1,6 Ecojet S&S 145 ίππων με ροπή 340 Nm
Στην περίπτωση του οχήματος που είχαμε στη διάθεση μας για τις ανάγκες της φωτογράφισης, ο Ecojet των 125 ίππων κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις με την ελαστική λειτουργία του από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του και την πολύ καλή συνεργασία με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. 
Με βάση τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, η μέση κατανάλωση καυσίμου για μεικτό κύκλο κίνησης περιορίζεται έως και στα 5,6 λτ./100χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης ενώ την ίδια στιγμή, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) περιορίζονται αντίστοιχα στα 145 g/km!
Η έδραση του επιλογέα ταχυτήτων στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας ευνοεί αφάνταστα το επίπεδο της εργονομίας που απολαμβάνει ο οδηγός ενώ, δίπλα στο κιβώτιο βρίσκεται ο ειδικός διακόπτης «Eco» μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει τη λειτουργία του συστήματος «Start&Stop» για τον κινητήρα. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)