Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το Kia Niro EV πρώτης γενιάς, μεταμορφώνεται στο Niro Plus για να αποτελέσει ένα ηλεκτρικό Taxi.

Το Kia Niro EV πρώτης γενιάς, μεταμορφώνεται στο Niro Plus για να αποτελέσει ένα ηλεκτρικό Taxi.

To Niro Plus θα αποτελεί τόσο ένα επαγγελματικό όχημα για προηγμένες υπηρεσίες κινητικότητας, όσο και ένα όχημα αναψυχής για τα σαββατοκύριακα.

To Niro Plus θα αποτελεί τόσο ένα επαγγελματικό όχημα για προηγμένες υπηρεσίες κινητικότητας, όσο και ένα όχημα αναψυχής για τα σαββατοκύριακα.

Η γενική έκδοση του Niro Plus για ιδιώτες θα προσφέρεται από το 2ο μισό του έτους σε ηλεκτρική, plug-in-hybrid και απλή υβριδική έκδοση.

Η γενική έκδοση του Niro Plus για ιδιώτες θα προσφέρεται από το 2ο μισό του έτους σε ηλεκτρική, plug-in-hybrid και απλή υβριδική έκδοση.

Η Kia έχει κάνει αρκετές βελτιώσεις στο Niro πρώτης γενιάς για να καταστήσει το Niro Plus έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των κορεατών φορέων ταξί.

Η Kia έχει κάνει αρκετές βελτιώσεις στο Niro πρώτης γενιάς για να καταστήσει το Niro Plus έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των κορεατών φορέων ταξί.

Το μήκος και το ύψος του μοντέλου ταξί Niro Plus έχουν αυξηθεί κατά 10 και 80 χλστ. αντίστοιχα, σε σύγκριση με το Niro πρώτης γενιάς, δίνοντας στους επιβάτες περισσότερο χώρο μέσα στην καμπίνα.

Το μήκος και το ύψος του μοντέλου ταξί Niro Plus έχουν αυξηθεί κατά 10 και 80 χλστ. αντίστοιχα, σε σύγκριση με το Niro πρώτης γενιάς, δίνοντας στους επιβάτες περισσότερο χώρο μέσα στην καμπίνα.

Μια ενσωματωμένη οθόνη (All-in-One Display) απλοποιεί το έργο του οδηγού, απαλλάσσοντάς τον από την ανάγκη να κοιτάζει σε διάφορες συσκευές και οθόνες.

Μια ενσωματωμένη οθόνη (All-in-One Display) απλοποιεί το έργο του οδηγού, απαλλάσσοντάς τον από την ανάγκη να κοιτάζει σε διάφορες συσκευές και οθόνες.

  • Το Kia Niro EV πρώτης γενιάς, μεταμορφώνεται στο Niro Plus για να αποτελέσει ένα ηλεκτρικό Taxi.
  • To Niro Plus θα αποτελεί τόσο ένα επαγγελματικό όχημα για προηγμένες υπηρεσίες κινητικότητας, όσο και ένα όχημα αναψυχής για τα σαββατοκύριακα.
  • Η γενική έκδοση του Niro Plus για ιδιώτες θα προσφέρεται από το 2ο μισό του έτους σε ηλεκτρική, plug-in-hybrid και απλή υβριδική έκδοση.
  • Η Kia έχει κάνει αρκετές βελτιώσεις στο Niro πρώτης γενιάς για να καταστήσει το Niro Plus έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των κορεατών φορέων ταξί.
  • Το μήκος και το ύψος του μοντέλου ταξί Niro Plus έχουν αυξηθεί κατά 10 και 80 χλστ. αντίστοιχα, σε σύγκριση με το Niro πρώτης γενιάς, δίνοντας στους επιβάτες περισσότερο χώρο μέσα στην καμπίνα.
  • Μια ενσωματωμένη οθόνη (All-in-One Display) απλοποιεί το έργο του οδηγού, απαλλάσσοντάς τον από την ανάγκη να κοιτάζει σε διάφορες συσκευές και οθόνες.

Νέο Niro Plus: το ηλεκτρικό Taxi της Kia

6.223 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2022)

Ντεμπούτο κάνει η Kia στα ειδικά κατασκευασμένα οχήματα, «μεταμορφώνοντας» το 1ης γενιάς Niro σε ένα όχημα -από χαμηλών έως μηδενικών ρύπων- το οποίο προορίζεται να ικανοποιήσει ποικιλοτρόπως τις σύγχρονες ανάγκες αστικής (και όχι μόνο) κινητικότητας. Ας γνωρίσουμε το Niro Plus που θα λανσαριστεί και σε ειδική έκδοση Taxi.

Το Kia Niro 1ης γενιάς γίνεται ηλεκτρικό Taxi!

  • Ιδανικό για υπηρεσίες κινητικότητας τύπου Uber
  • Επαγγελματικό τις καθημερινές, ΙΧ τα σαββατοκύριακα
  • Purpose Built Vehicle: ηλεκτρικό, plug-in-hybrid & υβριδικό
  • Μεγαλύτερες διαστάσεις για εσωτερική ευρυχωρία
 
Η Kia αποφάσισε να δώσει μια δεύτερη ζωή στο Niro πρώτης γενιάς δημιουργώντας το Niro Plus, ένα «Purpose Built Vehicle» (PBV) όχημα, ένα ειδικό μοντέλο δηλαδή που έχει σχεδιαστεί για συγκεκριμένες εφαρμογές κινητικότητας.
 
Το Kia Niro Plus θα λανσαριστεί ως ένα όχημα γενικής χρήσης, αλλά και ως ένα Taxi μηδενικών ρύπων στη Ν. Κορέα, καθώς η εταιρεία τροποποίησε το ηλεκτρικό Niro EV ώστε να το καταστήσει κατάλληλο να ικανοποιήσει τις ανάγκες της αγοράς «ride-hailing», της υπηρεσίας δηλαδή που έκανε γνωστή παγκοσμίως η Uber, σύμφωνα με την οποία ο πελάτης μισθώνει έναν οδηγό και το όχημά του να τον μεταφέρει στον προορισμό του.


To Niro Plus θα αποτελεί τόσο ένα επαγγελματικό όχημα για προηγμένες υπηρεσίες κινητικότητας, όσο και ένα όχημα αναψυχής για τα σαββατοκύριακα.

To Niro Plus θα αποτελεί τόσο ένα επαγγελματικό όχημα για προηγμένες υπηρεσίες κινητικότητας, όσο και ένα όχημα αναψυχής για τα σαββατοκύριακα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Για εταιρείες αλλά και όχημα αναψυχής

Αναλυτικότερα, η Kia σχεδιάζει μια γενική έκδοση του Niro Plus για ιδιώτες, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πολλούς επαγγελματικούς και ψυχαγωγικούς σκοπούς, συμπεριλαμβανομένων των προαναφερθέντων υπηρεσιών «ride-hailing». Για παράδειγμα, η Kia οραματίζεται ένα σενάριο όπου ένας ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης θα χρησιμοποιεί το Niro Plus για δουλειά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, ενώ θα το αξιοποιεί το σαββατοκύριακο για δραστηριότητες αναψυχής όπως η κατασκήνωση ή οι επισκέψεις στην παραλία ή στο βουνό.
 
Γενικώς, η έκδοση του Niro Plus που δεν θα δραστηριοποιείται ως Taxi θα είναι διαθέσιμο από το δεύτερο μισό του έτους, σε επιλεγμένες αγορές. Επιπλέον της ηλεκτρικής έκδοσης μπαταρίας (BEV), το Niro Plus θα είναι διαθέσιμο ως plug-in hybrid (PHEV) αλλά και ως «απλό» υβριδικό (HEV).

Το Niro Plus ως Taxi της Ν. Κορέας

Επιπλέον, το Niro Plus θα λανσαριστεί σε έκδοση Taxi που θα στηρίζεται στο ηλεκτρικό Niro EV, το οποίο είχε παρουσιαστεί το 2018. Η Kia έχει κάνει αρκετές βελτιώσεις στο Niro πρώτης γενιάς για να καταστήσει το Niro Plus έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των κορεατών φορέων ταξί.
 
Συγκεκριμένα, το μήκος και το ύψος του μοντέλου ταξί Niro Plus έχουν αυξηθεί κατά 10 και 80 χλστ. αντίστοιχα, σε σύγκριση με το Niro πρώτης γενιάς, δίνοντας στους επιβάτες περισσότερο χώρο μέσα στην καμπίνα. Ακόμα, προς όφελος της ευρυχωρίας έχουν τοποθετηθεί λεπτότερα καθίσματα και επενδύσεις θυρών σε σύγκριση με το αρχικό Niro EV. Πρόσθετες λειτουργίες ασφάλειας και άνεσης των επιβατών, όπως ανακλαστήρες θυρών και χειρολαβές υποβοήθησης είναι επίσης διαθέσιμες τόσο στην έκδοση ταξί όσο και στη γενική έκδοση.
 
Μια ενσωματωμένη οθόνη (All-in-One Display) απλοποιεί το έργο του οδηγού, απαλλάσσοντάς τον από την ανάγκη να κοιτάζει σε διάφορες συσκευές και οθόνες. Σε αυτήν θα εμφανίζονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, όπως το σύστημα πλοήγησης, το ταξίμετρο και ο ψηφιακός ταχογράφος. Επιπλέον, στην οθόνη θα απεικονίζονται δεδομένα για τα σημεία ενδιαφέροντος, όπως και οι τοποθεσίες των κοντινών σταθμών φόρτισης, ενώ το σύστημα θα λαμβάνει και ασύρματες «over-the-air» (OTA) ενημερώσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »