Νέο Piaggio Porter NP6: minimum αναμονή & maximum δυνατότητες
50.272 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2022)
Σχεδόν ετοιμοπαράδοτο είναι το νέο Piaggio Porter NP6, το οποίο ποντάρει πολλά στις απεριόριστες δυνατότητες μετασκευών που προσφέρει, στο «εξωπραγματικό» ωφέλιμο φορτίο που εμφανίζει για το μέγεθός του, αλλά και στην οικονομία χρήσης που προκύπτει από τον «πράσινο» κινητήρα διπλού καυσίμου.
Νέο Piaggio Porter NP6: όλα τα οφέλη σε ένα (μικρό) πακέτο!
- Σύντομη παράδοση, μόλις 2 μήνες
- Ωφέλιμο φορτίο έως και 1,6 τόνων
- «Πράσινος» κινητήρας διπλού καυσίμου
- Απεριόριστες δυνατότητες για μετασκευές
Την ελάχιστη δυνατή αναμονή εμφανίζει το νέο Piaggio Porter NP6, καθώς οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται και οι παραδόσεις πραγματοποιούνται εντός διμήνου, γεγονός που συνιστά ένα ακόμα «προσόν» ανάμεσα στα άφθονα που διαθέτει το εμβληματικό, ιταλικό φορτηγό πόλης. Ειδικά στην τελευταία του γενιά που μοιάζει -και είναι- η πιο πλήρης και «ώριμη» στην 30ετή ζωή του.Το Porter NP6 Chassis μπορεί να διαμορφωθεί με κλειστή κατασκευή τύπου φορτηγού F.lli Gentili, εφοδιασμένη με συρόμενες πλαϊνές πόρτες και ρολό πίσω.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ικανοποιώντας όλες τις ανάγκες
Για την καλύτερη κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών, το Porter NP6 προσφέρεται σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού (PRO, TOP, HD PRO & HD TOP) που περιλαμβάνουν, εκτός από τον σύγχρονο βασικό εξοπλισμό, ένα ευρύ φάσμα συστημάτων για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής μέσα στο όχημα, καθώς και για τη λειτουργικότητα του οχήματος.
Το νέο Piaggio Porter NP6 διατίθεται σε έκδοση σασί, σταθερής ή ανατρεπόμενης καρότσας, με μονούς ή διπλούς πίσω τροχούς. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο διαφορετικά μήκη μεταξονίου για τον μονό τροχό και δύο διαφορετικά για τον διπλό (συνολικά 4)
.
Επιπροσθέτως, οι δύο διαφορετικές σχέσεις μετάδοσης στον πίσω άξονα - κανονική και κοντή - βελτιστοποιούν την κατανάλωση στους διάφορους τύπους χρήσης και διευκολύνουν την εργασία με βαριά φορτία σε απότομες κλίσεις, αυξάνοντας τη δυνατότητα εκκίνησης σε ανηφόρα. Συνδυάζοντας τις διάφορες διαθέσιμες εκδόσεις, το Porter NP6 προσφέρει περισσότερες από 1.100 διαφορετικές δυνατότητες επιλογής, καθώς μπορεί να διαμορφωθεί κατά παραγγελία για κάθε επαγγελματική ανάγκη ή προτίμηση που μπορεί να έχει ο τελικός χρήστης.
Αστική ευελιξία σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
Οι περιορισμένες διαστάσεις της ημιπροωθημένης καμπίνας (πλάτος μόνο 1.640 χλστ.) εξασφαλίζουν την αυξημένη ευελιξία και την ευκολία χρήσης σε αστικό περιβάλλον, διευκολύνοντας τους ελιγμούς σε περιορισμένους χώρους και συμβάλλοντας έτσι στη μείωση των χρόνων εργασίας.
Με ελάχιστο μήκος 4.215 χλστ. (Σταθερή Καρότσα SW L1), το νέο Porter NP6 εμφανίζει ένα αποτύπωμα στο έδαφος μικρότερο από 7 τ.μ., εξασφαλίζοντας αξεπέραστη αναλογία ωφέλιμου φορτίου προς απόβαρο. Με άλλα λόγια, χωράει παντού και σηκώνει τα πάντα…
Σημειώνεται, πως η καμπίνα του Porter NP6 συμμορφώνεται ήδη με τις απαιτήσεις παθητικής ασφάλειας σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης που προβλέπονται από τους κανονισμούς ECE R94 και R137 του 2024.
Στον στάνταρ εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνεται ο πλευρικός αερόσακος οδηγού, όπως και το αυτόματο σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης «eCall». Επιπλέον, σε όλες τις εκδόσεις προσφέρονται τα εξής συστήματα υποβοήθησης οδηγού: ESC (Electronic Stability Control), ABS (Anti-Lock Braking System), ASR (Anti Slip Regulation), EDB (Electronic Brake Force Distribution), HBA (Hydraulic Brake Assist), TCS (Traction Control System), TSM (Trailer Sway Mitigation) και ARP (Active Roll-Over Prevention).
Ανάμεσα στα στοιχεία του εσωτερικού αξίζει να αναφέρουμε τα εργονομικά καθίσματα που προσφέρουν υψηλή ορατότητα, τον εύχρηστο και ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, τη βάση κινητού με θύρα φόρτισης USB, τους ηλεκτρικούς, τους αναδιπλούμενους πλευρικούς καθρέπτες με αντιθαμβωτική λειτουργία και το κουμπί ελέγχου ενεργοποίησης της ανατροπής της καρότσας.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Ιδανική αναλογία μεγέθους / φορτίου – Έως και 1,6 t. το ωφέλιμο!
Χάρη στο μικρό μέγεθος της καμπίνας, το Porter NP6 εγγυάται μια εξαιρετικά μεγάλη επιφάνεια φόρτωσης, εξασφαλίζοντας τη μεγιστοποίηση των χώρων που προορίζονται για φόρτωση (
έως και 60% του αποτυπώματος του οχήματος στο έδαφος) με ελάχιστες εξωτερικές διαστάσεις.
Το
ανθεκτικό πλαίσιο με πρόβολους υψηλής αντοχής από χάλυβα, σωληνοειδούς διατομής, σε συνδυασμό με την πίσω ανάρτηση με παραβολικές
σούστες διπλής λεπίδας, εγγυάται αντοχή και σταθερότητα σε συνθήκες πλήρους φορτίου, με
το ωφέλιμο φορτίο να ξεπερνά τον 1,6 t. τη στιγμή που το μεικτό βάρος είναι της τάξης των 2,8 t. Με άλλα λόγια,
το Porter NP6 είναι ικανό να μεταφέρει φορτίο βαρύτερο από το ίδιο του το βάρος!
Χάρη στην
κίνηση στους πίσω τροχούς, το φορτίο παράγει πρόσφυση στους κινητήριους τροχούς και εξασφαλίζει εξαιρετικό κράτημα του δρόμου. Επιπλέον, για να διευκολυνθεί η εγκατάσταση ακόμη και των βαρύτερων εξοπλισμών, έχουν αναπτυχθεί
δυναμοδότες στον κινητήρα και στο κιβώτιο ταχυτήτων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ισχύ
έως 16 kW.
Οικονομία χάρη στον combi fuel κινητήρα
Ένα ακόμα πλεονέκτημα του Porter NP6, είναι οι
οικολογικοί κινητήρες συνδυασμένης πρόωσης (Βενζίνη + LPG / Μεθάνιο), που μειώνουν δραματικά το
κόστους καυσίμου. Την ίδια στιγμή αποτελούν και μια προσέγγιση που πλησιάζει περισσότερο στις πιο πρόσφατες ανάγκες εργασίας στον αστικό ιστό, που υπόκειται όλο και περισσότερο σε
αντιρρυπαντικούς περιορισμούς.
Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος 1498 κ.εκ., διαθέτει μπλοκ και κεφαλή από κράμα αλουμινίου και πληροί τις προδιαγραφές
Euro 6D Final. Διαθέτει 16-βαλβίδες, σύστημα χρονισμού με καδένα και δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής με διπλό μεταβλητό χρονισμό τόσο στην εισαγωγή όσο και την εξαγωγή. Σημειώνεται, πως
η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 30% και ισούται με 78 kW (
106 ίππους) στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή είναι
136 Nm στις 4.500 σ.α.λ. (+27% σε σύγκριση με την προηγούμενη μονάδα MultiTech).
Προσφέρονται εκδόσεις Short Range και Long Range ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του επαγγελματιών. Οι εκδόσεις
Short Range τροφοδοτούνται από τον βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με ένα σύστημα LPG ή Μεθάνιο, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η αυτονομία με το πράσινο καύσιμο βαθμονομημένο με βάση τις ανάγκες της καθημερινής χρήσης μέσα στην πόλη. Οι εκδόσεις
Long Range χαρακτηρίζονται από σύστημα LPG ή Μεθάνιο με μεγαλύτερη αυτονομία με πράσινο καύσιμο και μεγαλύτερη ικανότητα φόρτωσης, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες εργασίας σε μεγαλύτερη ακτίνα.
Σημειώνεται, πως το σύστημα καυσίμου χρησιμοποιεί
ένα ή περισσότερα ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης, τα οποία βρίσκονται κάτω από την καρότσα, οπότε δεν επηρεάζουν την ικανότητα φόρτωσης του Porter NP6. Τα ρεζερβουάρ κατασκευάζονται από υψηλής αντοχής χάλυβα που έχει υποστεί επιφανειακή σκλήρυνση και στερεώνονται με ασφάλεια στο πλαίσιο.
Το όχημα έχει σχεδιαστεί για να
λειτουργεί με αέριο από προεπιλογή, εκτός από τη φάση εκκίνησης του κινητήρα όπου λειτουργεί με βενζίνη και στη συνέχεια αλλάζει αυτόματα μόλις επιτευχθεί η θερμοκρασία λειτουργίας. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, υπάρχει διακόπτης στη δεξιά πλευρά του τιμονιού που επιτρέπει τη χειροκίνητη αλλαγή του τρόπου λειτουργίας. Ο διακόπτης διαθέτει και τέσσερα ενδεικτικά LED που δείχνουν την ποσότητα αερίου στο ρεζερβουάρ, ενώ η ενδεικτική λυχνία ανάβει όταν το όχημα λειτουργεί με αέριο.
Δείτε στις παρακάτω ενότητες αναλυτικά τις τρεις εκδόσεις του Piaggio Porter NP6.
Ακόμα περισσότερα στοιχεία μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας.