Transit Custom VS Jumpy: Μεσαία Vans με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο
Ο εκπρόσωπος της Isuzu διακρίνεται για τις εκτός δρόμου ικανότητες του καθώς μεταξύ άλλων έχει να επιδείξει εξαιρετικές γωνίες αμαξώματος (προσέγγισης, αποχώρησης) αλλά και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Με το μετατρόχιο να ορίζεται στα 1.570 χλστ. σε όλους τους τύπους αμαξώματος (Regular, Extended, Double Cab) για τις εκδόσεις 4x4 καθώς και με ένα σαφές και γρήγορο σύστημα διεύθυνσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την επιθυμητή «γραμμή» διατηρώντας μεγάλη πρόσφυση.
Παράλληλα, τα φρένα που αποτελούνται από δίσκους 280 – 300 χλστ. εμπρός και ταμπούρα 295 χλστ. πίσω, συνδυάζονται ιδανικά με την ανάρτηση (ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια και τηλεσκοπικά αμορτισέρ εμπρός, άκαμπτος άξονας με φύλλα σούστας και τηλεσκοπικά αμορτισέρ πίσω) προκειμένου να διατηρήσουν το D-Max «ακλόνητο» στην πορεία του ακόμη και κάτω από τις πιο ακραίες εδαφικές ανωμαλίες.
Την ίδια στιγμή εφοδιάζεται με μια πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων όπως τα Hill Start Assist/ Hill Descent Control για υποβοήθηση του έργου του οδηγού σε κατωφέρειες / ανωφέρειες (αντίστοιχα) με έντονη κλίση, καθώς και τα Traction Control, ESC, ABS με EBD κ.ά.
Τέλος, το προηγμένο σύστημα 4κίνησης με το οποίο εφοδιάζεται το Isuzu D-Max είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα και διαθέτει και υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων (κοντές).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr