Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αντίστοιχα, για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός (αριστερά), στους πίσω (κέντρο) ή και στους τέσσερις τροχούς (δεξιά).

Το νέο Sprinter θα είναι διαθέσιμο μεταξύ άλλων με το πρώτο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων στην κατηγορία των μεγάλων Vans.

Νέα χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με έως και 9 σχέσεις!

16.898 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2018)

Ένα από τα βασικά γνωρίσματα της νέας -3ης- γενιάς του Mercedes-Benz Sprinter είναι η υιοθέτηση δύο νέων κιβωτίων ταχυτήτων που θα προσφέρονται με τις –επίσης νέες- προσθιοκίνητες εκδόσεις του οχήματος.
Πιο συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στο νέο αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής των 9 σχέσεων καθώς και το επίσης νέο χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων, των οποίων η κλιμάκωση των σχέσεων έχει εξελιχθεί με γνώμονα την βέλτιστη απόκριση στις εντολές του οδηγού σε συνδυασμό με τη διατήρηση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα ανά πάσα στιγμή.
Αντίστοιχα στις εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, θα προσφέρεται η επιλογή του αξιόπιστου αυτόματου κιβωτίου «7G-Tronic Plus» που διακρίνεται για τις γρήγορες και ομαλές εναλλαγές των σχέσεων μετάδοσης. Μάλιστα, μέσω της λειτουργίας «Drive Select» στις 4x4 εκδόσεις του νέου Sprinter, η μετάδοση της κίνησης γίνεται κατά κύριο λόγο στον πίσω άξονα με αναλογία (65:35) σε σχέση με τον εμπρόσθιο άξονα. Την ίδια στιγμή, η εκτός δρόμου συμπεριφορά του οχήματος σε εκτός δρόμου διαδρομές έχει βελτιωθεί λόγω και της αύξηση των γωνιών προσέγγισης και αναχώρησης του αμαξώματος.