Το εν λόγω σύστημα χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Sprinter από τη Mercedes-Benz και η λειτουργία του είναι αρκετά… απλή αλλά εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.
Με το όχημα να κινείται σε ταχύτητες άνω των 20 χλμ./ώρα, ο οδηγός θέτει την επιθυμητή ταχύτητα κίνησης στο Distronic και αυτό αναλαμβάνει να κινήσει το όχημα στο συγκεκριμένο όριο, λαμβάνοντας ωστόσο υπόψη του τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Δηλαδή, το Distronic είναι σε θέση να αναγνωρίζει τις τυχόν επιβραδύνσεις, επιταχύνσεις ή ακόμη και τις αλλαγές λωρίδας των προπορευόμενων οχημάτων και –αυτόματα- να μεταβάλλει την ταχύτητα κίνησης του Sprinter προκειμένου να τηρούνται πάντοτε οι βέλτιστες αποστάσεις ασφαλείας. Μάλιστα, στην περίπτωση που το Distronic ανιχνεύσει τον κίνδυνο πρόσκρουσης με κάποιο προπορευόμενο όχημα, μπορεί να επιβραδύνει ή ακόμη και να ακινητοποιήσει (με τη βοήθεια του Active Brake Assist) το νέο Sprinter, φροντίζοντας πάντοτε να ενημερώσει εκ των προτέρων τον οδηγό μέσω οπτικών ή ηχητικών σημάτων. Μάλιστα, στην περίπτωση που πλέον δεν υπάρχει κάποιο εμπόδιο στην πορεία του οχήματος (π.χ. σε σταθμούς διοδίων), το Distronic αναλαμβάνει να επιταχύνει εκ νέου το νέο Sprinter στην προεπιλεγμένη ταχύτητα κίνησης.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr