Αναλόγως της έκδοσης, το νέο Sprinter θα προσφέρεται με υπερτροφοφοοτούμενους πετρελαιοκινητήρες 4 ή 6 κυλίνδρων, με ισχύ από 114 – 190 ίππων που εμφανίζουν μέση κατανάλωση καυσίμου από 6,9λτ./100χλμ. σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

    Μηχανικά σύνολα 4 ή 6 κυλίνδρων με ισχύ έως 190 ίππους

    Οι ισχυρότερες εκδόσεις του νέου Sprinter θα εφοδιάζονται με τον αναβαθμισμένο V6 πετρελαιοκινητήρα των 3,0λτ. που αποδίδει ισχύ 190 ίππων και μέγιστη ροπή 440 Nm, η οποία διατηρείται σταθερή στο φάσμα από τις 1.600 – 2.600 σ.α.λ. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο μάλιστα είναι και το μοναδικό 6κύλινδρο που διατηρείται στην κατηγορία των μεγάλων Vans.
    Αντίστοιχα, στη γκάμα του νέου Sprinter θα περιλαμβάνονται και εκδόσεις του υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα των 2,1λτ.
    Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα αποδίδει μέγιστη ισχύ 114, 143 ή 163 ίππων στις εκδόσεις του Sprinter με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς.
    Αντίστοιχα, για τις εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα προσφέρεται με απόδοση 114, 143 ή 177 ίππων. Μάλιστα, η ισχυρότερη έκδοση του θα προσφέρεται αποκλειστικά στα οχήματα που προορίζονται ως «βάση» για την κατασκευή αυτοκινούμενων τροχόσπιτων.
    Αναλόγως τέλος της έκδοσης του αμαξώματος (βάρος, μεταξόνιο, ύψος οροφής, τύπος αμαξώματος, σύστημα μετάδοσης κ.ο.κ.), η μέση κατανάλωση των επιλογών κινητήρων που περιλαμβάνονται στη γκάμα του νέου Sprinter θα κυμαίνεται από τα 6,9 – 9,7λτ./100χλμ. ενώ αντίστοιχα, οι εκπομπές CO2 για μεικτό κύκλο κίνησης θα κυμαίνονται από τα 181 – 253 g/km.
    Προκειμένου να καλύψουν τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, οι κινητήρες του νέου Sprinter βασίζονται στη διαδικασία «SCR» (Selective Catalytic Reduction) που προβλέπει τη προσθήκη διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων. Μάλιστα, προκειμένου να βελτιώσει το νέο της εκπρόσωπο και σε αυτόν τον τομέα, η Mercedes-Benz θα προσφέρει πλέον δεξαμενές AdBlue με αυξημένη χωρητικότητα (από τα 18λτ. στα 22λτ.) και ευκολότερη διαδικασία πλήρωσης καθώς το σχετικό στόμιο εδράζεται στον χώρο του κινητήρα.
    Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως σε μια προσπάθεια να βελτιστοποιηθούν οι διαδικασίες ελέγχου του κινητήρα στο νέο Sprinter και να ελαχιστοποιηθεί το κόστος συντήρησης του, το πρόγραμμα «Assyst Plus» διαθέτει πλέον νέους αισθητήρες που ελέγχουν την ποιότητα και την ποσότητα του λιπαντικού εντός του κινητήρα ενώ η κλασική ράβδος / δείκτης για τον έλεγχο του λιπαντικού στον κινητήρα έχει πλέον καταργηθεί και αντικατασταθεί από ειδική ένδειξη στον πίνακα οργάνων του οχήματος.

     

     

    VAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Mercedes-Benz - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ