Ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 μοτέρ χωρητικότητας 5,0 λίτρων, είναι παραπάνω από αρκετό για να μεταμορφώσει το Toyota Hilux από ένα επαγγελματικό εργαλείο, σε ένα «κτήνος» με 539 ίππους ισχύος και 970 Nm ροπής.
Η Νότιος Αφρική φαίνεται πως εξελίσσεται στη Μέκκα των «πειραγμένων» Toyota Hilux. Σε περίπτωση που δεν σας έφτασε η μετατροπή του ιαπωνικού pick-up σε ένα «τέρας» με τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα της AMG των 6,2 λίτρων, σήμερα σας έχουμε κάτι ακόμα πιο «κτηνώδες».
Με ισχύ 539 ίππων και ροπή 970 Nm, μόνο αγροτικό δεν το λες...
Λόγος γίνεται για το Hilux του τοπικού οίκου μετατροπών «FatBoy Fab Works», οι μηχανικοί του οποίου πέταξαν στα σκουπίδια τον 3λιτρο turbo diesel του οχήματος και τον αντικατέστησαν με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 κινητήρα χωρητικότητας 5,0 λίτρων, ο οποίος φέρει δύο τουρμπίνες 63 χλστ. της Garrett και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.
Οι Νοτιοαφρικανοί δεν άφησαν τίποτα «όρθιο» κάτω από το καπό του μονοκάμπινου Hilux, προκειμένου να καταφέρουν να απογειώσουν την απόδοση του κινητήρα της Toyota, ο οποίος φέρει το κωδικό όνομα «1GZ-FE». Κάπως έτσι, παρέλαβαν το μοτέρ με ισχύ 284 ίππων και ροπή 680 Nm και το ανέβασαν στους 539 ίππους και στα 970 Nm, στα 0,7 bars υπερπλήρωσης.
Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε ειδικά για να συμμετάσχει στην ανάβαση «Simola Hillclimb», έναν αγώνα στον οποίο ωστόσο δεν κατάφερε να διακριθεί. Όπως και να έχει το πράγμα, σας αφήνουμε με ένα βίντεο με τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα, αλλά και με ένα ακόμα -πιο σύντομο- στο οποίο θα έχετε την ευκαιρία να ακούσετε το θηρίο να «βρυχάται»…