Το τριαξονικό S 418 LE business των 14,6 μέτρων, με τον 6κύλινδρο κινητήρα των 10,7 λίτρων, προσφέρεται σε δύο εκδόσεις 360 και 394 ίππων.

Το τριαξονικό S 418 LE business των 14,6 μέτρων, με τον 6κύλινδρο κινητήρα των 10,7 λίτρων, προσφέρεται σε δύο εκδόσεις 360 και 394 ίππων.

Δύο επιλογές για 6άρι μηχανικό κιβώτιο, δύο για αυτόματα των ZF και Voith, αλλά και 8άρι αυτοματοποιημένο, GO 250-8 PowerShift.

Δύο επιλογές για 6άρι μηχανικό κιβώτιο, δύο για αυτόματα των ZF και Voith, αλλά και 8άρι αυτοματοποιημένο, GO 250-8 PowerShift.

Μεταξόνιο 7.040 χλστ., εμπρός-πίσω πρόβολοι 2.700-3.300 χλστ. και 190 χλστ. απόσταση της χαμηλής πλατφόρμας από το έδαφος.

Μεταξόνιο 7.040 χλστ., εμπρός-πίσω πρόβολοι 2.700-3.300 χλστ. και 190 χλστ. απόσταση της χαμηλής πλατφόρμας από το έδαφος.

Η σχέση του πίσω άξονα (i = 5.222) επιτρέπει στον Euro VI κινητήρα να λειτουργεί με 1.698 σ.α.λ. στα 100 χλμ./ώρα, έχοντας έκτη σχέση στο μηχανικό κιβώτιο.

Η σχέση του πίσω άξονα (i = 5.222) επιτρέπει στον Euro VI κινητήρα να λειτουργεί με 1.698 σ.α.λ. στα 100 χλμ./ώρα, έχοντας έκτη σχέση στο μηχανικό κιβώτιο.

Έξτρα αναπαυτικά καθίσματα «Setra Transit», και σύστημα κλιματισμού οροφής «EvoCool Comfort».

Έξτρα αναπαυτικά καθίσματα «Setra Transit», και σύστημα κλιματισμού οροφής «EvoCool Comfort».

Το μέγιστο εσωτερικό ύψος είναι στα 2.620 χλστ.

Το μέγιστο εσωτερικό ύψος είναι στα 2.620 χλστ.

Ο χώρος εργασίας του οδηγού...

Ο χώρος εργασίας του οδηγού...

  • Το τριαξονικό S 418 LE business των 14,6 μέτρων, με τον 6κύλινδρο κινητήρα των 10,7 λίτρων, προσφέρεται σε δύο εκδόσεις 360 και 394 ίππων.
  • Δύο επιλογές για 6άρι μηχανικό κιβώτιο, δύο για αυτόματα των ZF και Voith, αλλά και 8άρι αυτοματοποιημένο, GO 250-8 PowerShift.
  • Μεταξόνιο 7.040 χλστ., εμπρός-πίσω πρόβολοι 2.700-3.300 χλστ. και 190 χλστ. απόσταση της χαμηλής πλατφόρμας από το έδαφος.
  • Η σχέση του πίσω άξονα (i = 5.222) επιτρέπει στον Euro VI κινητήρα να λειτουργεί με 1.698 σ.α.λ. στα 100 χλμ./ώρα, έχοντας έκτη σχέση στο μηχανικό κιβώτιο.
  • Έξτρα αναπαυτικά καθίσματα «Setra Transit», και σύστημα κλιματισμού οροφής «EvoCool Comfort».
  • Το μέγιστο εσωτερικό ύψος είναι στα 2.620 χλστ.
  • Ο χώρος εργασίας του οδηγού...

Τριαξονικό Setra S 418 LE business 14,6 μέτρων

Νέο «Low-Εntry» τριαξονικό περιαστικό λεωφορείο παρουσιάζει η Setra, με το S 418 LE business των 14,6 μέτρων να προσφέρει πλήθος επιλογών στους υποψήφιους ιδιοκτήτες του και φυσικά ανέσεις και ασφάλεια στους επιβάτες του.

Η Setra επεκτείνει τη γκάμα των περιαστικών λεωφορείων χαμηλής εισόδου και μετά τα S 415/416 LE των δύο αξόνων, παρουσιάζει το τριαξονικό S 418 LE business των 14,6 μέτρων, το οποίο εξοπλίζεται με τον 6κύλινδρο OM 470 κινητήρα των 10,7 λίτρων, που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις 360 και 394 ίππων. Η μέγιστη ισχύς της βασικής έκδοσης αποδίδεται στις 1.800 σ.α.λ., με τη ροπή των 1.700 Nm να είναι ήδη διαθέσιμη στις 1.100 σ.α.λ.


Δύο επιλογές για 6άρι μηχανικό κιβώτιο, δύο για αυτόματα των ZF και Voith, αλλά και 8άρι αυτοματοποιημένο, GO 250-8 PowerShift.

Δύο επιλογές για 6άρι μηχανικό κιβώτιο, δύο για αυτόματα των ZF και Voith, αλλά και 8άρι αυτοματοποιημένο, GO 250-8 PowerShift.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Τέσσερις συνολικά είναι οι εκδόσεις κιβωτίου για το λεωφορείο μεταφοράς 60+ επιβατών. Στάνταρ είναι το 6άρι μηχανικό κιβώτιο GO 190 ή 210, ενώ υπάρχει και η επιλογή για το 6άρι αυτόματο ZF Ecolife με τον μετατροπέα ροπής. Επιπλέον, προσφέρεται το 8άρι αυτοματοποιημένο GO 250-8 PowerShift, όπως και το 4τάχυτο αυτόματο Voith Diwa.6. Η σχέση του πίσω άξονα (i = 5.222) επιτρέπει στον Euro VI κινητήρα να λειτουργεί με 1.698 σ.α.λ. στα 100 χλμ./ώρα, έχοντας έκτη σχέση στο μηχανικό κιβώτιο.

Μεταξόνιο 7.040 χλστ., εμπρός-πίσω πρόβολοι 2.700-3.300 χλστ. και 190 χλστ. απόσταση της χαμηλής πλατφόρμας από το έδαφος.

Μεταξόνιο 7.040 χλστ., εμπρός-πίσω πρόβολοι 2.700-3.300 χλστ. και 190 χλστ. απόσταση της χαμηλής πλατφόρμας από το έδαφος.

 
Διώροφο Setra S 531 DT: Στον υπερθετικό βαθμό!

Η σχέση του πίσω άξονα (i = 5.222) επιτρέπει στον Euro VI κινητήρα να λειτουργεί με 1.698 σ.α.λ. στα 100 χλμ./ώρα, έχοντας έκτη σχέση στο μηχανικό κιβώτιο.

Η σχέση του πίσω άξονα (i = 5.222) επιτρέπει στον Euro VI κινητήρα να λειτουργεί με 1.698 σ.α.λ. στα 100 χλμ./ώρα, έχοντας έκτη σχέση στο μηχανικό κιβώτιο.

 
Σε ό,τι αφορά στο λεωφορείο που τέθηκε πρόσφατα σε δοκιμασία, 51 συνολικά επιβάτες μπορούν να βολευτούν στα έξτρα αναπαυτικά καθίσματα «Setra Transit», έχοντας στη διάθεσή τους το σύστημα κλιματισμού οροφής «EvoCool Comfort» των ψυκτικής ισχύος 39 kW.

Έξτρα αναπαυτικά καθίσματα «Setra Transit», και σύστημα κλιματισμού οροφής «EvoCool Comfort».

Έξτρα αναπαυτικά καθίσματα «Setra Transit», και σύστημα κλιματισμού οροφής «EvoCool Comfort».

 
Για τους …λάτρεις των αριθμών ή για τους επαγγελματίες του χώρου, να αναφέρουμε πως το Setra S 418 LE έχει μήκος 14.640 χλστ., πλάτος 2.550 χλστ. και ύψος 3.295 χλστ. (3.350 με το A/C). Το μεταξόνιο εκτείνεται στα 7.040 χλστ. και οι εμπρός πίσω πρόβολοι στα 2.700 και 3.300 χλστ., αντίστοιχα. Ο κύκλος στροφής είναι στα 23.520 χλστ. και η απόσταση της χαμηλής πλατφόρμας από το έδαφος στα 190 χλστ., με το μέγιστο εσωτερικό ύψος να φτάνει τα 2.620 χλστ.

Το μέγιστο εσωτερικό ύψος είναι στα 2.620 χλστ.

Το μέγιστο εσωτερικό ύψος είναι στα 2.620 χλστ.

 
Κινητή ΜΕΘ σε λεωφορείο Setra

Ο χώρος εργασίας του οδηγού...

Ο χώρος εργασίας του οδηγού...

 
Υπερπλήρης είναι η λίστα του εξοπλισμού ασφαλείας που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα ESP, ASR, cruise control, BAS. Μάλιστα τα μοντέλο των δοκιμών υπάρχει το γνωστό σύστημα ADAS «Sideguard Assist» που βασίζεται σε ραντάρ και παρακολουθεί τι γίνεται πλευρικά του οχήματος.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

Advertisement