Tο λεωφορείο της Setra φέρει 4 ηλεκτροϋδραυλικά τροχοφόρα φορεία, ενώ το παρών δίνουν οι αναπνευστήρες εντατικής θεραπείας και οι οθόνες παρακολούθησης ασθενών.

Μόλις 6 εβδομάδες απαιτήθηκαν για τη μετατροπή από τη Daimler Buses, με το ασθενοφόρο Setra να λειτουργεί κυρίως στην πολιτεία της Βάδης-Βυρτεμβέργης.

Εκτός των 4 ασθενών, υπάρχει χώρος για τη μεταφορά επτά συνοδών, ενώ ειδική μέριμνα έχει υπάρξει για την εξασφάλιση του μεγαλύτερου δυνατού αποθηκευτικού χώρου.

Συνολικά 4 λεωφορεία έχει μετασκευάσει μέχρι στιγμής η Daimler Buses, ενώ δυο ακόμα ετοιμάζονται να μπουν στη μάχη κατά της πανδημίας.

Κινητή ΜΕΘ σε λεωφορείο Setra

Σε ένα ασθενοφόρο με 4 πλήρως εξοπλισμένες κλίνες ΜΕΘ για τη μεταφορά ασθενών κορονοϊού, μετατράπηκε μέσα σε μόλις 6 εβδομάδες στη Γερμανία, ένα τουριστικό λεωφορείο της Setra.

Ένα προαστιακό λεωφορείο μήκους 12,3 μέτρων της Setra, το χαμηλής εισόδου MultiClass S 415 LE, έχει μετατραπεί σε μία κινητή μονάδα ΜΕΘ βοηθώντας τον οργανισμό Rettungsdienst Heidenheim-Ulm, ο οποίος αποτελεί μέρος του Γερμανικού Ερυθρού Σταυρού (DRK), να αντιμετωπίσει με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα την πανδημία COVID-19.
 
Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως απαιτήθηκαν μόλις 6 εβδομάδες για τη μετατροπή του λεωφορείου της Setra σε ένα όχημα ασθενών κορονοϊού, με την ομάδα του εργοστασίου της Daimler Buses στο Νόι-Ουλμ, να είναι αυτή που ανέλαβε τη δουλειά. Το όχημα διαθέτει τέσσερα πλήρως εξοπλισμένα κρεβάτια εντατικής φροντίδας, ώστε ο Γερμανικός Ερυθρός Σταυρός να μπορεί να αντιδρά γρήγορα και να μεταφέρει ασθενείς εντατικής θεραπείας σε άλλα νοσοκομεία, όταν αυτό απαιτείται. Στο εν λόγω όχημα εντατικής περίθαλψης, φυσικά θα υπάρχουν γιατροί εντατικής θεραπείας, καθώς και το απαραίτητο εξειδικευμένο παραϊατρικό προσωπικό.
 
Αναλυτικότερα, το πάλαι ποτέ λεωφορείο των 43 θέσεων της Setra, πλέον φέρει τέσσερα ηλεκτροϋδραυλικά τροχοφόρα φορεία με μηχανισμό φόρτωσης. Το παρών δίνουν και οι απαραίτητοι τέσσερις αναπνευστήρες εντατικής θεραπείας, όπως και οι αντίστοιχες οθόνες παρακολούθησης του κάθε ασθενή. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ακόμα μια συσκευή υπερήχων και ένας αναλυτής αερίων αίματος.
 
Εκτός των 4 ασθενών, υπάρχει χώρος για τη μεταφορά επτά συνοδών, ενώ ειδική μέριμνα έχει υπάρξει για την εξασφάλιση του μεγαλύτερου δυνατού αποθηκευτικού χώρου, για την τοποθέτηση φαρμάκων, εργαλείων, πρόσθετων συσκευών οξυγόνου και προστατευτικών ρούχων. Προκειμένου να διασφαλιστεί ο βέλτιστος καθαρισμός και η σωστή απολύμανση του εσωτερικού, το λεωφορείο είναι εξοπλισμένο με ένα επίπεδο δάπεδο που φέρει ειδική επικάλυψη. Περιττό είναι ίσως να αναφέρουμε, πως το ασθενοφόρο S 415 LE διαθέτει μπλε φάρους, σύστημα σειρήνων και πλαϊνά αδιαφανή παράθυρα.
 
Καθοριστικό ρόλο σε αυτήν τη μετατροπή, έπαιξε και η εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου φάσματος μέτρων υγιεινής. Για παράδειγμα, ένας απολυμαντικός ψεκαστήρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο διαμέρισμα του ασθενούς μόλις ολοκληρωθεί η μεταφορά. Ακόμα, η περιοχή για τον οδηγό και τα επιπλέον συνοδευτικά άτομα, διαχωρίζεται από το διαμέρισμα του ασθενούς μέσω ενός ερμητικά σφραγισμένου τοιχώματος, ενώ και το σύστημα εξαερισμού τροποποιήθηκε επίσης κατάλληλα για να επιτρέψει αυτήν τη διαμόρφωση.

Σημειώνεται, πως το ασθενοφόρο εντατικής θεραπείας λειτουργεί κυρίως στην πολιτεία της Βάδης-Βυρτεμβέργης, αλλά μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για διαπεριφερειακές και διακρατικές επιχειρήσεις. Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως η ομάδα της Daimler Buses ήδη από τον Απρίλιο του 2020 πραγματοποίησε την πρώτη σχετική μετατροπή, παίρνοντας ως βάση ένα Mercedes-Benz Citaro. Το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς ακολούθησε η μετατροπή σε ασθενοφόρο ενός Setra S 416 LE, ενώ νωρίτερα φέτος ένα άλλο S 415 LE αποτέλεσε το πρώτο λεωφορείο εμβολιασμών. Δύο ακόμα λεωφορεία, έχει προγραμματιστεί να μπουν στη μάχη απέναντι στην πανδημία, μέσα στο προσεχές διάστημα.

 

Advertisement