Van διανομών για e-shops & courier
7.032 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2022)
Οι πάντες παραγγέλνουν τα πάντα από την οθόνη μιας συσκευής και τα θέλουν στο σπίτι τους …χθες. Πώς όμως θα ικανοποιήσουν τη ζήτηση και τους πελάτες τους οι εταιρείες του ηλεκτρονικού εμπορίου; Μία λύση είναι τα Μεγάλα Van που μεταφέρουν υψηλά φορτία, μειώνοντας τα κόστη της επιχείρησης και τους χρόνους παράδοσης.
To e-commerce μεγάλωσε. Tώρα θέλει Μεγάλα Van - Χαμηλό TCO!
- Περισσότερα φορτία – Λιγότερα δρομολόγια – Χαμηλότερο κόστος
- Πιο γρήγορες παραδόσεις = ικανοποιημένοι πελάτες
- Fiat Ducato & Opel Movano για φορτία όγκου έως 17 κ.μ.
- Με μεικτό έως 4,5 τόνους & μέχρι 5 ευρωπαλέτες
Στην άκρως «συνδεδεμένη» ζωή μας, το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) ήταν αναμενόμενο πως θα γιγαντωθεί, καθώς όπως ενημερωνόμαστε, επικοινωνούμε και ψυχαγωγούμαστε μέσα από την οθόνη κάποιας «έξυπνης» συσκευής, ήταν ζήτημα χρόνου να επιλέγουμε όλο και περισσότερο να ψωνίζουμε διαδικτυακά. Η παραπάνω τάση συνεχώς διευρύνεται και πλέον μπορούμε να αγοράσουμε από το ίντερνετ από πατάτες μέχρι αυτοκίνητα!Τα μεγαλύτερα φορτία συνεπάγονται σε λιγότερα δρομολόγια και άρα σε χαμηλότερο κόστος μεταφοράς για τις εταιρείες του e-commerce.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η πανδημία μας έστειλε στο πληκτρολόγιο
Η στροφή των προτιμήσεων του καταναλωτικού κοινού ήταν σαφής εδώ και χρόνια, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια παρατηρήθηκε μια «έκρηξη» άνευ προηγουμένου που επιτάχυνε τις εξελίξεις. Φυσικά ο λόγος ήταν η πανδημία του κορονοϊού, που έφερε από κλειστά καταστήματα ανά περιόδους μέχρι τον διαρκή φόβο μόλυνσης από την επίσκεψη σε κάποιο φυσικό κατάστημα.
Κάπως έτσι το ηλεκτρονικό εμπόριο γιγαντώθηκε και μαζί του τα κέρδη των επιχειρήσεων, όπως και τα προβλήματα (αρχικά τουλάχιστον) καθώς οι εταιρείες πιάστηκαν απροετοίμαστες να εξυπηρετήσουν τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, καθώς άλλες δεν ήταν καν προσανατολισμένες στο e-commerce, ενώ άλλες δεν είχαν το ανθρώπινο δυναμικό ούτε τις υποδομές που απαιτούνταν (στόλους οχημάτων, προγράμματα διαχείρισης, χώρους αποθήκευσης κτλ).
Το e-commerce ήρθε για να μείνει
Πλέον, γίνεται σαφές πως ακόμα και …μπακάλικο να έχεις, θα πρέπει να μπορείς να δεχθείς ηλεκτρονικές παραγγελίες, αλλά και να διαθέτεις τον τρόπο να στις αποστείλεις στην πόρτα του καταναλωτή, είτε με ίδια μέσα είτε μέσω κάποιας εταιρείας ταχυμεταφορών. Κι αν όχι σήμερα, σίγουρα στο προσεχές μέλλον…
Οι απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν ανέβει και μαζί τους η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, με τους παρεγγέλνοντες να ζητούν από ακρίβεια στις παραδόσεις, υψηλή συνέπεια και συνεχή ενημέρωση, έως υπηρεσίες με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ακόμα και όταν (με το καλό) η ζωή μας επιστρέψει στην κανονικότητα, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα παραμείνει ως κομμάτι μιας νέας νοοτροπίας που θέλει τα πάντα να γίνονται από την ασφάλεια της οθόνης…
Συνέχεια του άρθρου >>>
Μεγάλος όγκος – Μεγάλα οχήματα
Ακριβώς γι αυτό τον λόγο,
δεν νοούνται πλέον χρόνοι παράδοσης που υπερβαίνουν τις 2-3 μέρες. Και αν η απάντηση μιας εταιρείας courier ή μιας επιχείρησης με ιδιόκτητο στόλο οχημάτων διανομών είναι πως «υπάρχει μεγάλος όγκος παραγγελιών, κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε» οι καταναλωτές θα βρουν μια άλλη εταιρεία που θα μπορεί να είναι συνεπής…
Εύλογα, λοιπόν, απαιτείται -μεταξύ άλλων- μια
αναβάθμιση του στόλου οχημάτων που θα είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας το δύσκολο αυτό μεταφορικό έργο. Μόνο που
ο χώρος φόρτωσης ενός επαγγελματικού οχήματος είναι πεπερασμένος σε ό,τι αφορά στον όγκο και το βάρος των φορτίων που μπορεί να δεχθεί. Οπότε, απαιτούνται περισσότερα οχήματα θα πείτε…
Όχι απαραίτητα θα σας απαντήσουμε, καθώς μια εταιρεία μπορεί να επιλέξει οχήματα με υψηλότερες μεταφορικές δυνατότητες. Με άλλα λόγια,
αντί να αποκτήσει δύο Vanette μπορεί να στραφεί στη λύση ενός Μεγάλου Van και να έχει το ίδιο σχεδόν αποτέλεσμα. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο
θα μπορεί να πραγματοποιεί λιγότερα δρομολόγια και άρα να έχει χαμηλότερα λειτουργικά κόστη.
Με δύο τέτοια
Μεγάλα Van ασχολούμαστε σήμερα, τα οποία προσφέρουν τη
δυνατότητα μεταφοράς φορτίου όγκου έως και 17 κ.μ. Λόγος γίνεται για το
νέο Fiat Ducato, το best-seller της Ευρώπης το οποίο
πρόσφατα πρώτευσε και στις αξιολογήσεις του Euro NCAP σε ό,τι αφορά στην ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει. Επιπλέον, στο αφιέρωμά μας φιλοξενείται και το
Opel Movano, το οποίο στην πορεία του έτους θα λανσαριστεί στη
νέα του γενιά, στην οποία θα υπάρχει και μία
αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Όπως και το Μεγάλο Van της Fiat Professional, δηλαδή, το
E-Ducato το οποίο είναι διαθέσιμο ήδη στη χώρα μας.
Ας δούμε, όμως, περισσότερα για τα δύο οχήματα στις ενότητες που ακολουθούν: