Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τα Μεγάλα Van είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν τον αυξημένο όγκο παραγγελιών που βιώνουν τα τελαυταία χρόνια οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Τα Μεγάλα Van είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν τον αυξημένο όγκο παραγγελιών που βιώνουν τα τελαυταία χρόνια οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Τα μεγαλύτερα φορτία συνεπάγονται σε λιγότερα δρομολόγια και άρα σε χαμηλότερο κόστος μεταφοράς για τις εταιρείες του e-commerce.

Τα μεγαλύτερα φορτία συνεπάγονται σε λιγότερα δρομολόγια και άρα σε χαμηλότερο κόστος μεταφοράς για τις εταιρείες του e-commerce.

  • Τα Μεγάλα Van είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν τον αυξημένο όγκο παραγγελιών που βιώνουν τα τελαυταία χρόνια οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • Τα μεγαλύτερα φορτία συνεπάγονται σε λιγότερα δρομολόγια και άρα σε χαμηλότερο κόστος μεταφοράς για τις εταιρείες του e-commerce.

Van διανομών για e-shops & courier

6.903 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2022)

Οι πάντες παραγγέλνουν τα πάντα από την οθόνη μιας συσκευής και τα θέλουν στο σπίτι τους …χθες. Πώς όμως θα ικανοποιήσουν τη ζήτηση και τους πελάτες τους οι εταιρείες του ηλεκτρονικού εμπορίου; Μία λύση είναι τα Μεγάλα Van που μεταφέρουν υψηλά φορτία, μειώνοντας τα κόστη της επιχείρησης και τους χρόνους παράδοσης.

To e-commerce μεγάλωσε. Tώρα θέλει Μεγάλα Van - Χαμηλό TCO!

  • Περισσότερα φορτία – Λιγότερα δρομολόγια – Χαμηλότερο κόστος
  • Πιο γρήγορες παραδόσεις = ικανοποιημένοι πελάτες
  • Fiat Ducato & Opel Movano για φορτία όγκου έως 17 κ.μ.
  • Με μεικτό έως 4,5 τόνους & μέχρι 5 ευρωπαλέτες

Στην άκρως «συνδεδεμένη» ζωή μας, το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) ήταν αναμενόμενο πως θα γιγαντωθεί, καθώς όπως ενημερωνόμαστε, επικοινωνούμε και ψυχαγωγούμαστε μέσα από την οθόνη κάποιας «έξυπνης» συσκευής, ήταν ζήτημα χρόνου να επιλέγουμε όλο και περισσότερο να ψωνίζουμε διαδικτυακά. Η παραπάνω τάση συνεχώς διευρύνεται και πλέον μπορούμε να αγοράσουμε από το ίντερνετ από πατάτες μέχρι αυτοκίνητα!


Τα μεγαλύτερα φορτία συνεπάγονται σε λιγότερα δρομολόγια και άρα σε χαμηλότερο κόστος μεταφοράς για τις εταιρείες του e-commerce.

Τα μεγαλύτερα φορτία συνεπάγονται σε λιγότερα δρομολόγια και άρα σε χαμηλότερο κόστος μεταφοράς για τις εταιρείες του e-commerce.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η πανδημία μας έστειλε στο πληκτρολόγιο

Η στροφή των προτιμήσεων του καταναλωτικού κοινού ήταν σαφής εδώ και χρόνια, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια παρατηρήθηκε μια «έκρηξη» άνευ προηγουμένου που επιτάχυνε τις εξελίξεις. Φυσικά ο λόγος ήταν η πανδημία του κορονοϊού, που έφερε από κλειστά καταστήματα ανά περιόδους μέχρι τον διαρκή φόβο μόλυνσης από την επίσκεψη σε κάποιο φυσικό κατάστημα.
 
Κάπως έτσι το ηλεκτρονικό εμπόριο γιγαντώθηκε και μαζί του τα κέρδη των επιχειρήσεων, όπως και τα προβλήματα (αρχικά τουλάχιστον) καθώς οι εταιρείες πιάστηκαν απροετοίμαστες να εξυπηρετήσουν τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, καθώς άλλες δεν ήταν καν προσανατολισμένες στο e-commerce, ενώ άλλες δεν είχαν το ανθρώπινο δυναμικό ούτε τις υποδομές που απαιτούνταν (στόλους οχημάτων, προγράμματα διαχείρισης, χώρους αποθήκευσης κτλ).

Το e-commerce ήρθε για να μείνει

Πλέον, γίνεται σαφές πως ακόμα και …μπακάλικο να έχεις, θα πρέπει να μπορείς να δεχθείς ηλεκτρονικές παραγγελίες, αλλά και να διαθέτεις τον τρόπο να στις αποστείλεις στην πόρτα του καταναλωτή, είτε με ίδια μέσα είτε μέσω κάποιας εταιρείας ταχυμεταφορών. Κι αν όχι σήμερα, σίγουρα στο προσεχές μέλλον…
 
Οι απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν ανέβει και μαζί τους η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, με τους παρεγγέλνοντες να ζητούν από ακρίβεια στις παραδόσεις, υψηλή συνέπεια και συνεχή ενημέρωση, έως υπηρεσίες με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ακόμα και όταν (με το καλό) η ζωή μας επιστρέψει στην κανονικότητα, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα παραμείνει ως κομμάτι μιας νέας νοοτροπίας που θέλει τα πάντα να γίνονται από την ασφάλεια της οθόνης…

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »