Ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 2,2λτ. αποδίδει ισχύ 150 ίππων και 400 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ...

... ενώ συνδυάζεται και με νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Νέος 2,2 λτ. turbodiesel κινητήρας

Έναντι του προηγούμενου πετρελαιοκινητήρα των 2.442 κ.εκ., το νέο L200 εφοδιάζεται με ένα ελαφρύτερο, αλουμινένιο μηχανικό σύνολο 2.268 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και 400 Νm ροπής. Υπενθυμίζουμε πως ο MIVEC κινητήρας των 2,4 λτ. απέδιδε 154 ή 181 ίππους και μέγιστη ροπή 380 ή 430 Nm αντίστοιχα.

Χάρη στην προσθήκη της διαδικασίας «SCR» (απαιτείται πλέον διάλυμα AdBlue), το νέο μηχανικό σύνολο εκπέμπει μικρότερους ρύπους (Euro 6D-Temp) και εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP).  Την ίδια στιγμή, πέραν του χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων, η νέα γενιά του L200 θα προσφέρεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (αντί του 5τάχυτου της 5ης γενιάς) που μεταξύ άλλων φέρει και έναν πιο αποδοτικό και αξιόπιστο μηχανισμό για τη λειτουργία Auto Stop & Go.

Μοντέλο Mitsubishi L200 6ης γενιάς
Έκδοση CC 4WD (M/T) DC 4WD (M/T) DC 4WD (A/T)
Κινητήρας 4N14 D4
Καύσιμο Πετρέλαιο
Κυβισμός (κ.εκ.) 2.268
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/1.750-2.250
Κιβώτιο ταχυτήτων Μηχ., 6 σχ. Auto, 6 σχ.
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) 174 171 - 174
Μέση κατανάλωση WLTP (λτ./100χλμ.) 8,8 9,7
Εκπομπές CO2 (g/km) 231 254

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mitsubishi - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ