Το νέο Mitsubishi L200 κάνει πρεμιέρα
Έναντι του προηγούμενου πετρελαιοκινητήρα των 2.442 κ.εκ., το νέο L200 εφοδιάζεται με ένα ελαφρύτερο, αλουμινένιο μηχανικό σύνολο 2.268 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και 400 Νm ροπής. Υπενθυμίζουμε πως ο MIVEC κινητήρας των 2,4 λτ. απέδιδε 154 ή 181 ίππους και μέγιστη ροπή 380 ή 430 Nm αντίστοιχα.
Χάρη στην προσθήκη της διαδικασίας «SCR» (απαιτείται πλέον διάλυμα AdBlue), το νέο μηχανικό σύνολο εκπέμπει μικρότερους ρύπους (Euro 6D-Temp) και εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Την ίδια στιγμή, πέραν του χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων, η νέα γενιά του L200 θα προσφέρεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (αντί του 5τάχυτου της 5ης γενιάς) που μεταξύ άλλων φέρει και έναν πιο αποδοτικό και αξιόπιστο μηχανισμό για τη λειτουργία Auto Stop & Go.
Μοντέλο | Mitsubishi L200 6ης γενιάς | ||
Έκδοση | CC 4WD (M/T) | DC 4WD (M/T) | DC 4WD (A/T) |
Κινητήρας | 4N14 D4 | ||
Καύσιμο | Πετρέλαιο | ||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.268 | ||
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 150/3.500 | ||
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 400/1.750-2.250 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχ., 6 σχ. | Auto, 6 σχ. | |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 174 | 171 - 174 | |
Μέση κατανάλωση WLTP (λτ./100χλμ.) | 8,8 | 9,7 | |
Εκπομπές CO2 (g/km) | 231 | 254 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr