Καλύπτοντας απόλυτα τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου GSR2 αναφορικά με τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, το KGM Musso Grand εφοδιάζεται με μια μεγάλη λίστα εξ αυτών τα οποία παρέχουν βοήθεια στην ανάβαση/κατάβαση σημείων με έντονη κλίση, κατά τη ρυμούλκηση φορτίων κ.ά.
Το ηλεκτρικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης ενεργοποιείται από έναν περιστροφικό διακόπτη δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων.
Ο οδηγός θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση οδήγησης για τον σωματότυπο του ενώ το τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος και βάθος.
Η μέγιστη ισχύς των 202hp είναι διαθέσιμη από τις 3.800 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 441Nm (στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο) διατηρείται σταθερή από τις 1.400 – 2.800σ.α.λ. Στην πράξη, χάρη στην καλή κλιμάκωση των σχέσεων του αυτόματο κιβώτιο, οι επιταχύνσεις είναι έντονες (όταν απαιτηθεί) και άμεσες, χωρίς ωστόσο να παρατηρείται κάποια δραστική αλλαγή στο προφίλ «Sport».
Με ανάρτηση πέντε συνδέσμων στον πίσω άξονα, το Musso Grand είναι σαφές πως… νιώθει καλύτερα στον αυτοκινητόδρομο, όπου η ποιότητα κύλισης του είναι εξαιρετική, ακόμη και χωρίς φορτίο.
Όταν ο οδηγός θα επιλέξει να κινηθεί σε… έντονους ρυθμούς, ειδικά σε δρόμους με στροφές, τα φρένα θα ικανοποιήσουν σε αίσθηση και απόδοση (δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς), αν και το τιμόνι θα μπορούσε να είναι πιο «γρήγορο» και να προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση.
Το σύστημα τετρακίνησης «Part-4WD» ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα δίπλα σε αυτόν του κιβωτίου ταχυτήτων και φέρει και υπό-πολλαπλασιαμό των σχέσεων («κοντές»).
Σε στρωτό χωματόδρομο, το Musso Grand συνεχίζει να διατηρεί το υψηλό επίπεδο άνεσης (ηχομόνωση, φιλτράρισμα κραδασμών) που επιδεικνύει και στην άσφαλτο και ο τύπος των ελαστικών είναι ουσιαστικά αυτός που θα δώσει τον… τόνο ως προς την πρόσφυση σε οδοστρώματα με περιορισμένη πρόσφυση (λάσπη, χιόνι κ.ά.).