Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Σημαντικές είναι οι αναβαθμίσεις του 1.900άρη πετρελαιοκινητήρα των 163 ίππων ενώ…

    Πολλαπλές αναβαθμίσεις στον 1.900άρη κινητήρα

    1.295 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2020)

    Πολλαπλές είναι και οι αλλαγές που έχει δεχθεί και –άκρως αποδοτικό- μηχανικό σύνολο των 1,9λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του νέου D-Max. 
    Με περισσότερες από 27 εκ. πωλήσεις πετρελαιοκινητήρων σε παγκόσμιο επίπεδο, η Isuzu συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών σε αυτόν τον τομέα και όπως είναι φυσικό, παρά τον μικρό (σε σχέση με τα δεδομένα της κατηγορίας) κυβισμό του, ο πετρελαιοκινητήρας των 1.898 κ.εκ. που υιοθετείται στο νέο D-Max διακρίνεται για την αποδοτικότητα και κυρίως, την ελαστικότητα του δεδομένου ότι τα 360 Nm ροπής που προσφέρει, διατηρούνται σταθερά από τις 2.000 – 2.500 σ.α.λ., γεγονός που προσφέρει μεγάλο «τράβηγμα» από χαμηλά. 
    Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, ο νέος κινητήρας έχει να επιδείξει πολλαπλές αλλαγές σε διάφορους τομείς (δομή κυλίνδρων, βαλβίδες, ιμάντας κ.ά.) ενώ, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο turbo «VGS» μειώνει τον χρόνο υστέρησης του σημαντικά. 
    Συνδυαζόμενο με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, εφοδιάζεται με ηλεκτρονικές λύσεις όπως το «ISS» (Idle Stop Start» προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου του ενώ, βελτιωμένο είναι και το σύστημα τροφοδοσίας. 
    Τέλος, προκειμένου να καλυφθούν οι προδιαγραφές ρύπων του πρωτοκόλλου Euro 6D-Temp, πλέον περιλαμβάνεται σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων «SCR» (Selective Catalytic Reduction) με προσθήκη διαλύματος AdBlue. 

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)