Ξεκινούν οι παραδόσεις του MAN eTruck!
D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!
Νέο Mercedes-Benz eActros 600: Η νέα εποχή στα ηλεκτρικά φορτηγά!
Με μια ματιά
- Σχεδίαση που ξεφεύγει από
τα καθιερωμένα
- Αποθηκευτικοί χώροι έως
και 1.090 λτ. στο εσωτερικό
- Προηγμένες και αξιόπιστες
λύσεις σε ό,τι αφορά στα
μηχανικά μέρη
- Κινητήρας DXi13 με ισχύ
έως και 520 ίππους
Μέσα στο 2011 συμπληρώνονται 20 χρόνια από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του κορυφαίου φορτηγού στην γκάμα της
Renault. Χάρη στην επαναστατική
για τα δεδομένα της κατηγορίας,
σχεδίαση της καμπίνας του, απέσπασε χωρίς πρόβλημα τον τίτλο
του «Truck of the Year» για το 1991
και έκτοτε έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο επιτυχημένα
βαρέα φορτηγά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το ιδιαίτερο σχήμα της καμπίνας
του με το πλήρως επίπεδο δάπεδο,
τους τεράστιους αποθηκευτικούς
χώρους και την ελκυστική σχεδίαση, σε συνδυασμό με την αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής και τον
πλούσιο εξοπλισμό, αποτελούν
εχέγγυα για τον ιδιοκτήτη του, ανεξάρτητα από τη χρήση για την οποία
προορίζεται.
Σε ό,τι αφορά στις καμπίνες, το
Magnum προσφέρει έναν ευμετάβλητο εσωτερικό διάκοσμο με έως
και δύο κρεβάτια μεγάλων διαστάσεων καθώς και αποθηκευτικούς
χώρους με όγκο έως και 1.090 λτ.
Παράλληλα, το εσωτερικό ωφέλιμο ύψος υπερβαίνει κατά πολύ τα
2,0 μ.
Φυσικά, η γκάμα των εκδόσεων
του περιλαμβάνει πλαίσια και τράκτορες με πολλαπλά μήκη μεταξονίου και διατάξεις αξόνων, ενώ, μέσω
του προγράμματος Optifuel, η γαλλική εταιρεία προσφέρει καινοτόμες
λύσεις αναφορικά με τη μείωση του
κόστους χρήσης και συντήρησης
του οχήματος, αλλά και των εκπομπών ρύπων του.
Κινητήρας τεχνολογίας EEV με ισχύ έως και 520 ίππων
Την κίνηση του Magnum αναλαμβάνει ένα 6κύλινδρο σε σειρά, μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 12,8 λτ. Ο DXi13 προσφέρεται σε εκδόσεις με
ισχύ 480 και 520 ίππων και τα αντίστοιχα αποθέματα της ροπής του ορίζονται στα 2.400 και 2.550 Nm. Ο εν λόγω κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές EEV αναφορικά με
τους ρύπους του, ενώ αξίζει να σημειώσουμε, τόσο το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο Optidriver+,
όσο και το μηχανόφρενο Optibrake των
414 kW που η Renault
Trucks προσφέρει.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr