Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τα νέα συστήματα που απαιτούνται, αλλάζουν σημαντικά την χωροταξική διαρρύθμιση που αφορά στην τοποθέτηση τους επί του πλαισίου.

Παράλληλα απαιτούνται σημαντικές αλλαγές σε τμήματα όπως οι άξονες ενώ…

… δεν πρέπει να παραβλέπουμε και τα πολλαπλά νέα συστήματα ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς των οχημάτων.

Πολλαπλές αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς

15.547 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2014)

Όπως προαναφέραμε και στο εισαγωγικό, η έναρξη ισχύος του Κοινοτικού Πρωτοκόλλου Euro6, περιλαμβάνει δραστικές «περικοπές» σε ότι αφορά στις συγκεντρώσεις διάφορων τύπων –βλαβερών για το περιβάλλον- ρύπων. 
Προκειμένου να ανταποκριθούν στις εν λόγω προδιαγραφές, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή επαγγελματικών οχημάτων (και των κινητήρων τους), έπρεπε να δαπανήσουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να εξελίξουν όχι μόνο νέα μηχανικά σύνολα αλλά και πολλούς ακόμη τομείς του οχήματος. 
Οι Euro6 κινητήρες εμφανίζουν σημαντικά αυξημένες απαιτήσεις αναφορικά με το σύστημα ψύξης τους και αυτό έχει σαφή επίδραση στο συνολικό βάρος τους. Παράλληλα όμως, δεδομένης της ύπαρξης περισσοτέρων τμημάτων που επιβάλλεται να εδραστούν επί του οχήματος, αλλαγές έπρεπε να υπάρξουν και σε ζητήματα που αφορούν την «χωροταξική» διαρρύθμιση του πλαισίου και χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της… μετακόμισης των μπαταριών στο πίσω τμήμα του πλαισίου σε διάφορες περιπτώσεις. 
Πέραν αυτού, όλες σχεδόν οι εταιρείες (με εξαίρεση την Iveco Trucks) στράφηκαν στη λύση του συνδυασμού των τεχνολογιών SCR (Selective 
Catalytic Reduction) και EGR (Exhaust Gas Recirculation) με το ειδικό φίλτρο μικροσωματιδίων DPF (Diesel Particulate Filter) προκειμένου να ανταποκριθούν. Από την πλευρά της, η Iveco Trucks προτίμησε τη λύση του Hi-eSCR (High Efficiency Selective Catalytic Reduction) στην οποία, δεν χρησιμοποιείται η διαδικασία EGR. 
Αυτά για τους κινητήρες καθώς, τα οχήματα που παρουσιάζουμε στις σελίδες που ακολουθούν εμφανίζουν σημαντικές αλλαγές σε πολλαπλούς τομείς όπως π.χ. η σχεδίαση των καμπινών τους. 
Η μείωση εξάλλου του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος επιφέρει λιγότερο «φορτίο» για τον κινητήρα και κατΆ επέκταση μειωμένες απαιτήσεις σε καύσιμο. 
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε και επιμέρους επεμβάσεις σε ότι αφορά τη λειτουργία των αξόνων αλλά και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης όπου, τα νέα –πιο «έξυπνα»- αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων συμβάλλουν στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου δεδομένου ότι είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν ιδανικά την απόδοση των κινητήρων ενώ παράλληλα προσφέρουν λειτουργίες όπως η ελεύθερη κύλιση του οχήματος σε κατωφέρειες (π.χ. Mercedes-Benz EcoRoll).