Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η γκάμα των χρήσεων στις οποίες τα εν λόγω οχήματα καλούνται να ανταπεξέλθουν είναι ιδιαίτερα μεγάλη και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ειδικές εφαρμογές όπως π.χ. τα απορριμματοφόρα.

Στις ενδοαστικές μεταφορές, τα οχήματα απαιτείται να είναι όσο το δυνατόν πιο ευέλικτα ενώ…

...στο εσωτερικό της καμπίνας έως και δύο θέσεις είναι συνήθως αρκετές.

Ωστόσο, στις μεταφορές εκτός της πόλης, σε πολλές περιπτώσεις απαιτείται η ύπαρξη κρεβατιών για την διανυκτέρευση των επιβατών.

Τέλος, ο κατασκευαστικός κλάδος, σε αρκετές περιπτώσεις προϋποθέτει από τα οχήματα να διαθέτουν και πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητες, δεδομένο που μεταβάλλει σημαντικά τη δομή του αμαξώματος, των αναρτήσεων κ.ά.

Προορισμένα για τις πιο απίθανες εφαρμογές

15.550 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2014)

Η πολυπλοκότητα των εκδόσεων στις οποίες είναι διαθέσιμα τα φορτηγά της συγκεκριμένης κατηγορίας απαιτείται από την ιδιαίτερα ευρεία γκάμα των εφαρμογών στις οποίες επιβάλλεται να ανταποκριθούν. 
Προκειμένου να καταστεί αυτό σαφές, αξίζει να σημειώσουμε πως τα εν λόγω μεσαία φορτηγά αποτελούν εξαιρετικές λύσεις για τις μεταφορές προϊόντων σε αστικό, περιφερειακό ή εθνικό επίπεδο και αυτό θέτει σαφείς προδιαγραφές που επιβάλλεται να πληρούν. 
Κατά τη μεταφορά εντός της πόλης, τα οχήματα αυτά επιβάλλεται να είναι όσο το δυνατόν πιο ευέλικτα ενώ εκτός της πόλης απαιτείται να έχουν τους απαιτούμενους κινητήρες που θα ανταποκριθούν στις απαιτήσεις μεταφοράς φορτίων μεγάλου βάρους. 
Επιπρόσθετα, η απόσταση του πλαισίου από το έδαφος καθώς και η δομή των αξόνων και των αναρτήσεων τροποποιείται ανάλογα με τα δρομολόγια στα οποία θα κινούνται –κατά κύριο λόγο- καθώς επίσης και ο τύπος της καμπίνας. 
Για τις εφαρμογές που προϋποθέτουν περιορισμένης διάρκειας δρομολόγια, οι καμπίνες ημέρας αποτελούν την ιδανική επιλογή χάρη και στις μειωμένες διαστάσεις τους που ευνοούν την διασφάλιση του μέγιστου ωφέλιμου μήκους για πάσης φύσεως υπερκατασκευές επί του πλαισίου. 
Παράλληλα όμως, στην περίπτωση που το όχημα πραγματοποιεί μεταφορές σε εθνικό επίπεδο, απαιτούνται λύσεις με καμπίνες που περιλαμβάνουν καμπίνες με ένα ή και δύο κρεβάτια για τις περιπτώσεις που ο οδηγός θα χρειαστεί να διανυκτερεύσει εντός του οχήματος. 
Πέραν όμως των εν λόγω χρήσεων, τα φορτηγά με μεικτό βάρος από 8,0t.-16t. αποτελούν μια πρώτης τάξεως επιλογή και για χρήση σε διάφορες δημοτικές υπηρεσίες όπως π.χ. τα οχήματα αποκομιδής απορριμμάτων. Σε αυτήν την περίπτωση, οι απαιτήσεις τροποποιούνται άρδην όπως και για τις εφαρμογές που προορίζονται για χρήση στον κατασκευαστικό κλάδο. 
Τα οχήματα που επιβάλλεται να κινηθούν και σε εκτός δρόμου διαδρομές (π.χ. ένα εργοτάξιο ή ένα λατομείο), απαιτείται να διαθέτουν τροποποιημένες αναρτήσεις και πλαίσια, ενώ και οι απαιτήσεις ως προς τα κιβώτια ταχυτήτων είναι διαφορετικές. 
Για τον λόγο αυτό, τα φορτηγά που είναι διαθέσιμα σε αυτή τη κατηγορία μεικτού βάρους, θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και ως «χαμαιλέοντες» δεδομένου ότι, σε πολλές περιπτώσεις, εκδόσεις του ίδιου οχήματος διαφέρουν τόσο πολύ μεταξύ τους που ουσιαστικά το λογότυπο στο εμπρόσθιο τμήμα της καμπίνας και οι βασικές σχεδιαστικές φόρμες είναι τα μόνα κοινά σημεία μεταξύ τους.