Iveco Eurocargo
15.948 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2014)
Από το 1991 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Iveco Eurocargo έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά οχήματα της κατηγορίας του.
Η νέα γενιά του είναι σαφέστατα βελτιωμένη σε θέματα άνεσης και ασφάλειας, με εντελώς νέα γκάμα κινητήρων και πολλαπλές επιλογές ως προς τα κιβώτια ταχυτήτων.
Παράλληλα, το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας του οχήματος (TCO) έχει μειωθεί σημαντικά ενώ την ίδια στιγμή έχει αναβαθμιστεί τόσο η ποιότητα κατασκευής όσο και η αξιοπιστία του.
Παρά το γεγονός ότι η σχεδίαση της καμπίνας δεν έχει τροποποιηθεί σημαντικά, ο αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος έχει μειωθεί ενώ ο εσωτερικός διάκοσμος είναι αναβαθμισμένος τόσο σε αισθητική όσο και σε ποιότητα υλικών.
Ο πίνακας οργάνων είναι νέος ενώ νέα είναι και τα καθίσματα. Σε ότι αφορά στις καμπίνες, το νέο Eurocargo θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με μια καμπίνα ημέρας, μια Sleeper Cab με χαμηλή ή υψηλή οροφή και ένα ή δύο κρεβάτια καθώς και μία καμπίνα με διπλή σειρά καθισμάτων (έως και επτά επιβάτες).
Κινητήρες με ισχύ από 160 – 320 ίππους
Οι νέοι Tector 5 (4κύλινδρος, 4,5λτ.) και Tector 7 (6κύλινδρος, 6,7λτ.) είναι διαθέσιμοι σε εκδόσεις με ισχύ 160, 190 και 210 ίππων ο πρώτος και 220, 250, 280 και 320 ίππων ο δεύτερος. Αντίστοιχα, η μέγιστη τιμή της ροπής τους ορίζεται από τα 580 – 750 για τον Tector 5 και από 800 – 1.100 Nm για τον Tector 7.
Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων 5, 6 ή 9 σχέσεων, αυτοματοποιημένα κιβώτια 6 ή 12 σχέσεων και αυτόματα κιβώτια 5 σχέσεων.
Ειδοποιός διαφορά της Iveco Trucks και των κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζει τη νέα γενιά του Eurocargo είναι το γεγονός ότι για την κάλυψη της Euro6, κάνει χρήση του συστήματος επεξεργασίας καυσαερίων Hi-eSCR που δεν απαιτεί την επανακυκλοφορία των καυσαερίων εντός του θαλάμου καύσης (τεχνολογία EGR= Exhaust Gas
Recirculation), σε αντίθεση με τα όσα έχουν να επιδείξουν όλοι οι εκπρόσωποι του ανταγωνισμού.