MAN TGL
15.949 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2014)
Παρά το γεγονός ότι οι νέοι κινητήρες Euro6 του TGL εμφανίζουν αυξημένο βάρος (σε συνδυασμό με το σύστημα ψύξης τους) σε σχέση με τα Euro5 μηχανικά σύνολα, o νέος εκπρόσωπος της MAN Truck & Bus που προσφέρεται σε εκδόσεις από 7,5t.-12t., έχει δεχθεί πολλαπλές δομικές επεμβάσεις προκειμένου το συνολικό απόβαρο του να διατηρηθεί στα ίδια –ή και χαμηλότερα- επίπεδα με της προγενέστερης γενιάς του.
Ένα από τα βασικά του γνωρίσματα είναι η εντελώς νέα σχεδίαση της καμπίνας ενώ στο εσωτερικό του, η ποιότητα κατασκευής (υλικά και φινίρισμα) γίνεται άμεσα αντιληπτή.
Διαθέσιμο με τέσσερις τύπους καμπίνας που μπορούν να φιλοξενήσουν έως δύο κρεβάτια ή επτά επιβάτες, το νέο MAN TGL εφοδιάζεται με μια εντυπωσιακή πληθώρα προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων που βελτιώνουν κατακόρυφα την οδική του συμπεριφορά και συμβάλλουν στην διευκόλυνση του έργου του οδηγού ακόμη και στις πιο πολύπλοκες περιστάσεις.
Νέοι κινητήρες με ισχύ από 150 – 250 ίππους
Η γκάμα επιλογών του νέου MAN TGL αναφορικά με τους κινητήρες βασίζεται σε 4κύλινδρες και 6κύλινδρες παραλλαγές του MAN D08 Common Rail Series. Η έκδοση των 4,6λτ. είναι διαθέσιμη με ισχύ 150, 180 και 220 ίππων με ροπή 570, 700 και 850 Nm ενώ η έκδοση των 6,9 λτ. αποδίδει 250 ίππους και 1.000 Nm ροπής.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η εταιρεία, η μέση κατανάλωση καυσίμου αλλά και AdBlue είναι μειωμένες έως και κατά 2,5% σε σχέση με τις εκδόσεις Euro5 ενώ το νέο σύστημα Hydro Carbon Injection (HCI) διασφαλίζει τον αέναο αυτοκαθαρισμό του ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων.