ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Πιο γρήγορο κατά 30% εμφανίζεται πλέον το αυτοματοποιημένο κιβώτιο I-Shift, το οποίο η Volvo Trucks λάνσαρε το 2001.

Πιο γρήγορο κατά 30% εμφανίζεται πλέον το αυτοματοποιημένο κιβώτιο I-Shift, το οποίο η Volvo Trucks λάνσαρε το 2001.

Oι ενημερωμένοι αισθητήρες του I-Shift παρέχουν δεδομένα με μεγαλύτερη ακρίβεια στη μονάδα ελέγχου, η οποία διαθέτει νέο λογισμικό και ταχύτερο μικροεπεξεργαστή, για πολύ πιο γρήγορους χρόνους υπολογι

Oι ενημερωμένοι αισθητήρες του I-Shift παρέχουν δεδομένα με μεγαλύτερη ακρίβεια στη μονάδα ελέγχου, η οποία διαθέτει νέο λογισμικό και ταχύτερο μικροεπεξεργαστή, για πολύ πιο γρήγορους χρόνους υπολογισμού.

Στον βασικό εξοπλισμό όλων τα βαρέων φορτηγών -diesel και ηλεκτρικών- της Volvo Trucks ανήκει το κιβώτιο I-Shift.

Στον βασικό εξοπλισμό όλων τα βαρέων φορτηγών -diesel και ηλεκτρικών- της Volvo Trucks ανήκει το κιβώτιο I-Shift.

  • Πιο γρήγορο κατά 30% εμφανίζεται πλέον το αυτοματοποιημένο κιβώτιο I-Shift, το οποίο η Volvo Trucks λάνσαρε το 2001.
  • Oι ενημερωμένοι αισθητήρες του I-Shift παρέχουν δεδομένα με μεγαλύτερη ακρίβεια στη μονάδα ελέγχου, η οποία διαθέτει νέο λογισμικό και ταχύτερο μικροεπεξεργαστή, για πολύ πιο γρήγορους χρόνους υπολογι
  • Στον βασικό εξοπλισμό όλων τα βαρέων φορτηγών -diesel και ηλεκτρικών- της Volvo Trucks ανήκει το κιβώτιο I-Shift.

30% πιο γρήγορο το I-Shift της Volvo Trucks

11.235 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2022)

Κατά 30% πιο γρήγορες αλλαγές του αυτοματοποιημένου κιβωτίου I-Shift υπόσχεται η Volvo Trucks σε όλα τα diesel και ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά της, με προφανή οφέλη στην οδική συμπεριφορά και στην άνεση.

Ταχύτερο από ποτέ το Volvo I-Shift!

  • Πιο γρήγορες αλλαγές κατά 30%
  • Όφελος σε οδική συμπεριφορά & άνεση
  • Στάνταρ σε όλα τα diesel & ηλεκτρικά Volvo
  • Στην αγορά από το 2001 – 1 εκ. πωλήσεις
 
Ταχύτερο από ποτέ είναι το περίφημο αυτοματοποιημένο κιβώτιο «I-Shift» της Volvo Trucks, με την πιο γρήγορη απόκριση να βελτιώνει την οδική συμπεριφορά τόσο των πετρελαιοκίνητων όσο και των ηλεκτρικών βαρέων φορτηγών της εταιρείας.
 
Συγκεκριμένα, η ταχύτητα απόκρισης του κιβωτίου έχει βελτιωθεί έως και κατά 30%, κάτι που κατέστη δυνατό χάρη στο νέο τρόπο με τον οποίο το I-Shift αλληλεπιδρά με τον κινητήρα. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει την ταχύτερη ενεργοποίηση του συμπλέκτη και έχει ως αποτέλεσμα τη πιο σύντομη διακοπή της ροπής. Επιπλέον, οι αλλαγές γίνονται με πιο ομαλό τρόπο, βελτιστοποιώντας την οδηγική άνεση.


Oι ενημερωμένοι αισθητήρες του I-Shift παρέχουν δεδομένα με μεγαλύτερη ακρίβεια στη μονάδα ελέγχου, η οποία διαθέτει νέο λογισμικό και ταχύτερο μικροεπεξεργαστή, για πολύ πιο γρήγορους χρόνους υπολογισμού.

Oι ενημερωμένοι αισθητήρες του I-Shift παρέχουν δεδομένα με μεγαλύτερη ακρίβεια στη μονάδα ελέγχου, η οποία διαθέτει νέο λογισμικό και ταχύτερο μικροεπεξεργαστή, για πολύ πιο γρήγορους χρόνους υπολογισμού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι αλλάζει στο I-Shift

Αναλυτικότερα, η γρηγορότερη αλλαγή ταχυτήτων επιτυγχάνεται με βάση πολλές βασικές βελτιώσεις. Πρώτον, οι ενημερωμένοι αισθητήρες παρέχουν πλέον δεδομένα με μεγαλύτερη ακρίβεια στη μονάδα ελέγχου, η οποία διαθέτει νέο λογισμικό και ταχύτερο μικροεπεξεργαστή, για πολύ πιο γρήγορους χρόνους υπολογισμού.
 
Δεύτερον, ένας πρόσθετος δίσκος στο φρένο του κιβωτίου ταχυτήτων το κάνει να αντιδρά πιο γρήγορα πριν από μια αλλαγή ταχύτητας, ώστε να μπορεί να γίνει νωρίτερα. Τέλος, ο όγκος του αέρα έχει επίσης μειωθεί σε διάφορα συστήματα ενεργοποίησης, για να επιτραπεί η περαιτέρω ταχύτερη αλλαγή ταχυτήτων.

Στάνταρ σε όλα τα βαρέα φορτηγά της Volvo

Αξίζει να αναφερθεί, πως το I-Shift ανήκει σήμερα στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των βαρέων φορτηγών της Volvo. Από τη στιγμή που εμφανίστηκε στην αγορά (το 2001) έχουν πωληθεί παγκοσμίως περισσότερα από 1 εκατομμύριο φορτηγά της σουηδικής μάρκας με τη συγκεκριμένη τεχνολογία.
 
Τονίζεται, πως πριν από 21 χρόνια, το I-Shift είχε αποτελέσει το πρώτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο που είχε σχεδιαστεί ειδικά για τα βαρέα φορτηγά. Έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί με ολόκληρο το σύστημα μετάδοσης κίνησης, καθώς είναι προσαρμοσμένο στα εξαρτήματα του κινητήρα και του οχήματος ήδη από τη φάση ανάπτυξης, συμβάλλοντας στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου – και ως εκ τούτου στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Προωθεί επίσης την αυξημένη ασφάλεια και άλλα σημαντικά οφέλη, όπως μειωμένο θόρυβο, κραδασμούς και φυσική καταπόνηση του οδηγού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »