Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δείτε πώς οι Γερμανοί κατέστησαν καθαρότερο και οικονομικότερο στη χρήση, το MAN TGE.

Ακόμα πιο «καθαρό» το MAN TGE

2.736 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2021)

Χάρη στους εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6d, το MAN TGE εμφανίζει κατά 9-10% μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Από την 1η Ιανουαρίου 2022, όλα τα van κατηγορίας N1 (μεικτό βάρος έως 3,5 τόνων) της Ευρώπης, θα πρέπει υποχρεωτικά να εξοπλίζονται με κινητήρες που πληρούν τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6d. Ωστόσο, η MAN Truck & Bus δεν «ανησυχεί» καθόλου, καθώς το TGE είναι ήδη εντάξει με αυτά τα στάνταρ, ενώ χάρη στη νέα μονάδα ελέγχου του κινητήρα και στον τροποποιημένο τρόπο έγχυσης της ουρίας AdBlue, μειώνει τις εκπομπές CO2 περίπου κατά 10% ανά κάθε χιλιόμετρο που διανύει.

Kοινοποίησε το »

 
Σημειώνεται, πως η διαφορά μεταξύ του προγενέστερου ισχύοντος Euro 6d temp και του Euro 6d standard δεν έγκειται στις ίδιες τις οριακές τιμές εκπομπών, αλλά στην αλλαγή του  επιτρεπόμενου συντελεστή υπέρβασης των οριακών τιμών στην πραγματική οδική κυκλοφορία (RDE = Real Driving Emission). Αυτό δείχνει πόσο μπορεί να ξεπεραστεί η νόμιμη οριακή τιμή για τα οξείδια του αζώτου (NOx) μεταξύ εργαστηριακής δοκιμής και δοκιμής σύμφωνα με τον κύκλο οδήγησης WLTP και της πραγματικής λειτουργίας οδήγησης. Ο παράγοντας υπέρβασης μειώθηκε από 2,1 σε 1,43 με Euro 6d.
 
Δείτε το ερπυστριοφόρο MAN TGE
 
Επιστρέφοντας στα όσα ισχύουν για το νέο Van της ΜΑΝ, αυτό στις εκδόσεις έως και 3,5 τόνων, υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης όλων των κινητήρων κατά 9-10%, γεγονός που εύλογα έχει ευεργετική επίδραση και στις εκπομπές CO2. Συγκεκριμένα, στην έκδοση L3H3 panel van (κανονικό μεταξόνιο, υψηλή οροφή) με τον κινητήρα απόδοσης 103 kW (140 hp), προηγουμένως οι εκπομπές CO2 σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP ήταν 253 γρ./χλμ. (κατανάλωση: 9,7 λτ./100 χλμ.). Εφεξής, οι πιο πάνω τιμές διαμορφώνονται σε 230 γρ./χλμ. και 8,8 λτ./100 χλμ. Μάλιστα, με την εισαγωγή ελαστικών «A-label» βελτιστοποιημένης αντίστασης κύλισης από τα τέλη Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους, οι εκπομπές θα μειωθούν περαιτέρω κατά 3 γρ. CO2/χλμ., ενώ η κατανάλωση θα διαμορφωθεί στα 8,7 λτ./100 χλμ.
 
Δείτε ακόμα, ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό MAN eTGE με φωτοβολταϊκά
 
Αξίζει να αναφερθεί πως οι Euro 6d πετρελαιοκινητήρες του ΜΑΝ TGE έχουν ένα νέο σύστημα καθαρισμού των εκπομπών κοντά στον κινητήρα, ένα νέο σύστημα ελέγχου του μοτέρ, μεγαλύτερο δοχείο AdBlue χωρητικότητας 30 λίτρων και ένα νέο σύστημα εξάτμισης. Ουσιαστικά μιλάμε για το σύστημα SCR «Twin Dosing» (διπλής έγχυσης), στο οποίο πιστώνεται ο περιορισμός των εκπομπών CO2.
 
Δείτε εδώ το Volkswagen Transporter και μάθετε περισσότερα για το «Twin Dosing» του Ομίλου
 
Το παραπάνω προκύπτει από τον πρόσθετο δεύτερο καταλύτη SCR και τη διπλή έγχυση SCR (= Επιλεκτική Καταλυτική Μείωση.) Στην τεχνολογία «twindosing», το AdBlue εγχέεται σε δύο καταλύτες αναγωγής, οι οποίοι είναι διατεταγμένοι ο ένας πίσω από τον άλλο. Ένας από αυτούς είναι κοντά στον κινητήρα στη μονάδα καθαρισμού καυσαερίων, ενώ ο δεύτερος βρίσκεται μακριά από τον κινητήρα στο κάτω μέρος του οχήματος. Αυτή η ιδέα εξασφαλίζει αποτελεσματική μείωση των οξειδίων του αζώτου σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες καυσαερίων.
 

Kοινοποίησε το »