10 Tips για μείωση κατανάλωσης καυσίμου στο Φορτηγό |Εξοικονομήστε μέχρι 30%
Κλιματισμός λεωφορείου: Τι να προσέξεις για να… μην έχεις (ζέστη)!
Μια από τις σημαντικότερες εταιρείες κατασκευής λεωφορείων όλων των τύπων, η Irizar, ανακοίνωσε πως μέσα στο 2019 προγραμματίζει την παρουσίαση ενός πρωτότυπου –αμιγώς ηλεκτροκίνητου- φορτηγού με την ονομασία «ie Truck», το οποίο θα προορίζεται για χρήση σε εφαρμογές εντός της πόλης (π.χ. αποκομιδή απορριμμάτων) και θα βασίζεται στις προηγμένες τεχνολογικές λύσεις που η Irizar έχει να επιδείξει σε τομείς όπως οι ηλεκτροκινητήρες, η αποθήκευση της απαιτούμενης ενέργειας (μπαταρίες) ή τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού.
Η επίσημη –πρώτη- παρουσίαση του εν λόγω φορτηγού οχήματος, έγινε με αφορμή τα εγκαίνια της γραμμής παραγωγής της εταιρείας στην πόλη Aduna (Ισπανία), όπου η Irizar επένδυσε συνολικά 75 εκ. ευρώ προκειμένου να αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις. Στην παρούσα φάση, το εν λόγω εργοστάσιο θα είναι σε θέση να παράγει περίπου 1.000 οχήματα (τραμ, λεωφορεία) σε ετήσια βάση (ένα ηλεκτρικό λεωφορείο ανά δύο ημέρες).
Δυνατότητα χρήσης και CNG από το «ie Truck»
Μέσα στο 1ο 6μηνο του 2019, η Irizar θα παρουσιάσει επίσημα το νέο ηλεκτρικό φορτηγό «ie Truck».
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα πλαίσιο φορτηγού με μήκος 8μ. περίπου, και διάταξη αξόνων 6x2, του οποίου το μεικτό βάρος ανέρχεται στους18t.
Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του εν λόγω μοντέλου είναι το ιδιαίτερα χαμηλό δάπεδο της καμπίνας, με το πανοραμικό παρμπρίζ και τους χώρους για έως και τέσσερις επιβάτες. Το γεγονός αυτό εγγυάται την άνετη επιβίβαση / αποβίβαση του οδηγού ή των επιβατών, στοιχείο που καλύπτει απόλυτα διάφορες χρήσεις εντός της πόλης (με πολλές στάσεις), όπως π.χ. στα απορριμματοφόρα.
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, οι δοκιμασμένες λύσεις που αφορούν στα επιμέρους μηχανικά τμήματα του ie Truck περιλαμβάνουν έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 230 kW και μπαταρίες χωρητικότητας 120 kWh.
Η μέγιστη αυτονομία του οχήματος ανέρχεται στα 200 χλμ. ενώ η Irizar αναφέρει πως πέραν του ειδικού συστήματος παντογράφου (που θα επιτρέπει την καθΆ οδόν φόρτιση των μπαταριών του οχήματος), το ie Truck θα μπορεί να φέρει και έναν –βοηθητικό- κινητήρα εσωτερικής καύσης (με καύσιμο το φυσικό αέριο), προκειμένου να ανταποκρίνεται σε επιπλέον απαιτήσεις όπως το αυξημένο ωφέλιμο φορτίο ή τα μεγαλύτερης απόστασης δρομολόγια.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr