Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το Mercedes-Benz eActros, υπολογίζεται πως θα μπει στο στάδιο της μαζικής παραγωγής κατά τη διάρκεια του 2021.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες εδράζονται στις πλήμνες των τροχών του κινητήριου άξονα.

Αντίστοιχα, συνολικά 11 μπαταρίες με χωρητικότητα 240 kWh εδράζονται επί του πλαισίου.

Για την πλήρη φόρτιση των μπαταριών απαιτούνται από 3 – 11 ώρες ενώ… ο οδηγός ενημερώνεται για το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών μέσω ενδείξεων στον πίνακα οργάνων.

Mercedes-Benz: Από το «Urban eTruck» στο «eActros»

14.767 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2018)

Η πρώτη επίσημη παρουσίαση των… σχεδίων της Mercedes-Benz Trucks σε ότι αφορά στο –ηλεκτροκίνητο- μέλλον των φορτηγών της έγινε το 2016 όταν και, στην Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών οχημάτων του Ανοβέρου (66η ΙΑΑ 2016), είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο «Urban eTruck».
Ωστόσο, μόλις δύο χρόνια μετά, ήταν η σειρά της επίσημης παρουσίασης της ηλεκτροκίνητης έκδοσης του κορυφαίου εκπροσώπου της εταιρείας, το eActros, που σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, αναμένεται να μπει στο στάδιο της μαζικής παραγωγής από το 2021.
Σε σχετικές του δηλώσεις, ο επικεφαλής της Mercedes-Benz Trucks, S. Buchner, τόνισε πως μεταξύ των δύο οχημάτων που προαναφέραμε υπάρχουν αρκετές διαφορές ωστόσο πλέον, το eActros εφοδιάζεται με δοκιμασμένες τεχνολογικές λύσεις που είναι ήδη έτοιμα, ή πολύ κοντά στα είναι έτοιμα, για το στάδιο της μαζικής παραγωγής.
Όπως ισχύει και για τα περισσότερα εκ των οχημάτων που παρουσιάζουμε σε αυτό το άρθρο, συνολικά 10 εκδόσεις του eActros, με δύο ή τρεις άξονες και μεικτό βάρος από 18t. – 25t. αναμένεται να παραδοθούν σε διάφορες εταιρείες προκειμένου να υλοποιηθεί ένα 18μηνο πρόγραμμα πιλοτικών δοκιμών της αξιοπιστίας και αποδοτικότητας τους.

«eActros» με αυτονομία έως και 200 χλμ.
Πολλές και σημαντικές είναι οι διαφοροποιήσεις του eActros από τις αντίστοιχες, συμβατικές εκδόσεις του κορυφαίου φορτηγού που παράγει η Mercedes-Benz.
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως ο κινητήριος άξονας (ZF AVE 130) έχει αποδείξει ήδη την αποδοτικότητα τους σε λεωφορεία με χαμηλό δάπεδο της εταιρείας (εκδόσεις Fuel-Cells ή υβριδικά συστήματα κινητήρων).
Μάλιστα, στην περίπτωση του eActros, ο εν λόγω άξονας έχει δεχθεί διάφορες επεμβάσεις και τροποποιήσεις, π.χ. εδράζεται πιο ψηλά, με αποτέλεσμα η ελάχιστη απόσταση του οχήματος από το έδαφος να έχει αυξηθεί άνω των 200 χλστ.
Για την κίνηση του eActros επιστρατεύονται δύο –υγρόψυκτοι- ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 125 kW έκαστος ενώ η μέγιστη ροπή τους ορίζεται στα 2 x 485 Nm. Ωστόσο, μέσω του συστήματος μετάδοσης, τα επίπεδα της εν λόγω ροπής αυξάνονται έως και στα 11.000 Nm ανά κινητήρα, γεγονός που διασφαλίζει στο eActros απόδοση αντίστοιχη με αυτή των διαφόρων πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του δημοφιλούς μοντέλου.
Οι 11 συνολικά μπαταρίες που έχει να επιδείξει το ηλεκτροκίνητο φορτηγό της Mercedes-Benz έχω συνολική χωρητικότητα 240 kWh, γεγονός που διασφαλίζει μέγιστη αυτονομία έως και 200 χλμ. Από τις 11 μπαταρίες, οι τρεις εδράζονται εντός του πλαισίου και υπόλοιπες κάτω από αυτό και για τον λόγο αυτό, φέρουν ειδικές επενδύσεις από χάλυβα που ακόμη και σε περίπτωση σφοδρής πρόσκρουσης του οχήματος, η παραμόρφωση τους είναι τέτοια που δεν επιτρέπει τη ζημιά τις εμπεριεχόμενες μπαταρίες.