Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η μαζική παραγωγή του μελλοντικού ηλεκτροκίνητου φορτηγού της MAN Truck & Bus, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, τοποθετείται χρονικά μέσα στο 2021.

Χάρη στις μηδενικές εκπομπές ρύπων και θορύβου, ηλεκτροκίνητα οχήματα όπως το eTruck, θα μπορούν στο μέλλον να επιχειρούν με άνεση και κατά τις νυχτερινές ώρες.

MAN Truck & Bus: To πρωτότυπο «eTruck» στο επίκεντρο

14.749 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2018)

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στο πρόγραμμα «eMobility» της MAN Truck & Bus, μέσα στο 2019 η γερμανική εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει μια ποικιλία προτάσεων, αμιγώς ηλεκτροκίνητων, τόσο στον κλάδο των φορτηγών, όσο και των λεωφορείων της.
Η εταιρεία έχει ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή της στο πανευρωπαϊκό πρόγραμμα «CharIn» (Charging Interface Initiative) που αφορά στη δημιουργία ενός κοινού προτύπου για την φόρτιση των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όπου συμμετέχουν περισσότεροι από 60 εκπρόσωποι, από όλο το φάσμα της αυτοκίνησης (φορείς, ερευνητικά κέντρα, αυτοκινητιβιομηχανίες, προμηθευτές κ.ο.κ.).
Παράλληλα, στις αρχές του περασμένου έτους η εταιρεία παρουσίασε ένα πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο φορτηγό με την ονομασία «eTruck», η έναρξη της μαζικής παραγωγής του οποίου (με τις όποιες φυσικά τροποποιήσεις), τοποθετείται χρονικά στις αρχές του 2021 (προς το παρόν).

Το ξεχωριστό ΜΑΝ «eTruck»
Το εν λόγω πρωτότυπο όχημα αντικατοπτρίζει τις προθέσεις της MAN Truck & Bus για το μέλλον των μεταφορών, ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον, με φορτηγά που θα είναι σε θέση να κινηθούν με μηδενικές εκπομπές ρύπων και θορύβου.
Αν και η εταιρεία έχει ουσιαστικά ανακοινώσει πως προτίθεται να εξελίξει λύσεις που θα βασίζονται σε οχήματα όπως το TGM, το πρωτότυπο «eTruck» βασίζεται στην έκδοση 4x2 BLS-TS του –μικρότερου και ελαφρύτερου- MAN TGS, με μεικτό βάρος 18t.
Για την κίνηση του επιστρατεύεται ένας ηλεκτροκινητήρας 250 kW με μέγιστη αποδιδόμενη ροπή της τάξης των 2.700 Nm πο.
Μια ειδικά μονάδα διαχείρισης της ενέργειας, αναλαμβάνει τον έλεγχο σε ότι αφορά τις απαιτήσεις των επιμέρους τμημάτων του οχήματος (σύστημα διεύθυνσης, A/C κ.ο.κ.) ενώ, ένα ειδικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι σε θέση να επαναφορτίζει τις μπαταρίες καθΆ οδόν, μετατρέποντας την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική κατά τις επιβραδύνσεις του οχήματος.
Οι συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 35,3 kWh έκαστη, έχουν εξελιχθεί από τον –μητρικό- Όμιλο Volkswagen και εδράζονται στον εμπρόσθιο άξονα, κάτω από την καμπίνα του οδηγού, στον χώρο δηλαδή που θα καταλάμβανε ο πετρελαιοκινητήρας στις συμβατικές εκδόσεις του οχήματος.
Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τη διάρκεια φόρτισης των μπαταριών δεν είναι προς το παρόν γνωστές ωστόσο, η μέγιστη αυτονομία του οχήματος, αναλόγως της χρήσης και της συνολικής χωρητικότητας των μπαταριών, θα κυμαίνεται (στην παρούσα φάση) από τα 50 – 200 χλμ.