Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Χάρη στην εντυπωσιακή σχεδίαση της καμπίνας, ο αεροδυναμικός συντελεστής του Tesla Semi ορίζεται στο 0,36, μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας των βαρέων φορτηγών.

Ένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν στο εσωτερικό της καμπίνας είναι η κεντρική θέση για τον οδηγό.

Επιπρόσθετα, δύο μεγάλες οθόνες αφής υποκαθιστούν το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.

Tesla: Αυτονομία 800 χλμ. για το Tesla Semi!

14.783 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2018)

Μέσα στο Νοέμβριο του 2017, o διευθύνων σύμβουλος της Tesla, κ. Elon Musk, παρουσίασε για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο, την πρόταση της εταιρείας για τον κλάδο των φορτηγών.
Αναφερόμαστε στο φουτουριστικό και σαφέστατα εντυπωσιακό «Tesla Semi», ένα όχημα που κλέβει τις εντυπώσεις όχι μόνο με τις επιδόσεις και το επίπεδο της εφαρμοσμένης σε αυτό τεχνολογίας, αλλά και με τη σχεδίαση του.
Στα βασικά στοιχεία που η εταιρεία έχει δημοσιοποιήσει μέχρι στιγμής περιλαμβάνεται η μέγιστη αυτονομία έως και 800 χλμ. (με μια φόρτιση) καθώς και ο ιδιαίτερα χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος (Cd) που ορίζεται στο 0,36!
Παράλληλα, αν και δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αν τελικά θα διατηρηθεί στην έκδοση παραγωγής του οχήματος, αίσθηση προκαλεί η θέση για τον οδηγό που εδράζεται στο κέντρο της καμπίνας, στοιχείο που αναβαθμίζει κάθετα το περιμετρικό οπτικό του πεδίο.
Το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος της καμπίνας επαρκεί για να σταθεί όρθιος κάποιος εντός του οχήματος ενώ δύο μεγάλες οθόνες αφής έχουν τοποθετηθεί εκατέρωθεν της θέσης οδήγησης, προσφέροντας στον οδηγό άμεση πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του οχήματος.

Μια πρώτη ματιά στο μελλοντικό «Tesla Semi»
Το μεικτό βάρος της πρότασης της Tesla στον κλάδο των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων βαρέων φορτηγών ανέρχεται στις 80.000 lbs (περίπου 36,3t.) ενώ οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες του (δύο ανά τροχό στον κινητήριο άξονα), διασφαλίζουν επιταχύνσεις από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 5,0δλ. (!) ενώ, ακόμη και με πλήρες φορτίο, η όλη διαδικασία δεν θα υπερβαίνει τα 20δλ…
Κατά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου, η Tesla ανακοίνωσε την πρόθεση της να κατασκευάσει ειδικά σημεία φόρτισης (Megachargers) σε διάφορα σημεία των κυριοτέρων οδικών αρτηριών των ΗΠΑ, που θα επιτρέπουν τη γρήγορη φόρτιση των μπαταριών του οχήματος σε μόλις 30 λεπτά, με επαρκή ενέργεια για την κάλυψη έως και 400 –επιπλέον- μιλίων (643 χλμ.).
Η επίσημη έναρξη της μαζικής παραγωγής του Tesla Semi τοποθετείται χρονικά μέσα στο 2019 ενώ, για τις μπαταρίες θα προσφέρεται εγγύηση έως και 1 εκ. χλμ. Μάλιστα, με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Tesla, το κόστος χρήσης του νέου αυτού ηλεκτροκίνητου φορτηγού θα είναι μειωμένο κατά 20% σε σχέση με ένα αντίστοιχο –συμβατικό- όχημα, γεγονός που συνεπάγεται την εξοικονόμηση έως και 200.000 δλ. για έναν κύκλο ζωής της τάξης των 1 εκ. χλμ.
Καταλήγοντας, σε ότι άφορα αφορά στον τομέα της ασφάλειας, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την ύπαρξη της τεχνολογίας «Tesla Armor Glass» που έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του παρμπρίζ του Tesla Semi, για την οποία ο κ. Musk τόνισε χαρακτηριστικά πως: «… αν δεν επιβιώσει από μια πυρηνική έκρηξη, σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας!».