10 Tips για μείωση κατανάλωσης καυσίμου στο Φορτηγό |Εξοικονομήστε μέχρι 30%
Κλιματισμός λεωφορείου: Τι να προσέξεις για να… μην έχεις (ζέστη)!
Από το 2005, η εν λόγω θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Daimler AG, έχει να επιδείξει πολλαπλές εξελιγμένες εκδόσεις του FUSO Canter όπως το Canter Eco-Hybrid ή το Canter E-Cell. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως, στην Διεθνή Έκθεση ΙΑΑ του 2010, η FUSO είχε παρουσιάσει την πρώτη –πλήρως ηλεκτροκίνητη- έκδοση του Canter, της οποίας οι δοκιμές εξέλιξης και μάλιστα σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, ξεκίνησαν το 2014.
Πρόσφατα, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκίνητου του Τόκυο (Οκτώβριος 2017), ανακοινώθηκε πως μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια, ολόκληρη η γκάμα φορτηγών αλλά και λεωφορείων της εταιρείας θα είναι διαθέσιμη και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.
Από το 2019 η μαζική παραγωγή του Fuso eCanter
Η τελευταία γενιά του eCanter, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε κατά την επίσημη πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στις αρχές του έτους στο Βερολίνο, έχει ήδη διατεθεί σε διάφορες εταιρείες / πελάτες της Daimler AG επί ευρωπαϊκού εδάφους προκειμένου να ολοκληρωθεί το –διάρκειας 24 μηνών- τελικό στάδιο των δοκιμών του.
Συνολικά 500 οχήματα θα διατεθούν για αυτόν τον σκοπό με την εταιρεία να ανακοινώνει πως η μαζική παραγωγή των εν λόγω εκδόσεων θα ξεκινήσει μέσα στο 2019.
Τόσο εξωτερικά όσο και εντός της καμπίνας, οι διαφορές των εκδόσεων eCanter από τις συμβατικές είναι μάλλον αμελητέες, με εξαίρεση φυσικά την απουσία δεξαμενών καυσίμου, οι οποίες έχουν αντικατασταθεί από τις μπαταρίες που απαιτούνται για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα.
Ο τελευταίος είναι ισχύος 129 kW, με μέγιστη ροπή 390 Nm και χάρη στην ύπαρξη μιας συστοιχίας μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 82,8 kWh (6 x 13,8 kWh), είναι σε θέση να προσφέρει αυτονομία έως και 100 χλμ. (μέγιστη ταχύτητα 80χλμ./ώρα) στο –μεικτού βάρους 7,49t.- Fuso eCanter.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το εν λόγω όχημα είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 4.290 κιλών ενώ, με το μήκος αμαξώματος του eCanter να ανέρχεται έως και στα 5.935 χλστ., το μέγιστο ωφέλιμο μήκους επί του πλαισίου για την τοποθέτηση πάσης φύσεως υπερκατασκευών ανέρχεται στα 4.985 χλστ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr