Ford E-Transit: Μετατράπηκε σε αυτόνομο όχημα, χωρίς οδηγό!
Ποιο Μεγάλο Van έχει τον μεγαλύτερο όγκο φόρτωσης;
Ford Transit VS Peugeot Boxer: Η μάχη για την «κορυφή» των Μεγάλων Vans!
Για 1η φορά στην ένδοξη, 50ετή ιστορία των Ford SuperVan συναντάμε ένα ηλεκτρικό μοντέλο, το 4κίνητο, αγωνιστικών προδιαγραφών Ford Pro Electric SuperVan των 2.000 ίππων, το οποίο κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δλ.
4 ηλεκτρικοί κινητήρες συνολικής ισχύος 2.000 ίππων είναι αρκετοί;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ο «πύραυλος» αυτός φέρει 4 ηλεκτρικούς κινητήρες, μια υδρόψυκτη μπαταρία 50 kWh που φορτίζει σε 45 λεπτά και ένα ειδικό σύστημα ελέγχου, με την ηλεκτρική γραμμή κίνησης να εμφανίζει ισχύ 2.000 ίππων, μια τιμή που είναι αρκετή για μία επίδοση κάτω από τα 2 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα.
Το «one-off» όχημα διαθέτει ένα αγωνιστικών προδιαγραφών σασί, φέροντας μέρη από το ολοκαίνουργιο E-Transit Custom, αλλά και την οθόνη αφής από το σύστημα infotainment SYNC που συναντάμε στα κανονικά μοντέλα της Ford.
Το εντυπωσιακό όχημα επίδειξης που παρουσιάστηκε, αποτελεί τον καρπό της δουλειάς που έκανε στα «κρυφά» η Ford Performance, από κοινού με τους Αυστριακούς ειδικούς στα ηλεκτρικά αγωνιστικά οχήματα, της εταιρείας STARD. Την εξωτερική μορφή επιμελήθηκαν οι άνθρωποι του τμήματος Ford Design της Κολωνίας.
Το όχημα διαθέτει μια «δραματική» εμφάνιση που παραπέμπει σε αγωνιστικό όχημα, με το αεροδυναμικό bodykit να κάνει ό,τι μπορεί για να κρατάει το Electric SuperVan σε επαφή με την άσφαλτο. Προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, σε όλους του τροχούς συναντάμε άνισα διπλά ψαλίδια, ενώ αγωνιστικών προδιαγραφών είναι και το σύστημα πέδησης και διεύθυνσης.
Στο εσωτερικό φυσικά υπάρχει πλήρης κλωβός ασφαλείας (roll cage) και αγωνιστικά καθίσματα που πληρούν τις προδιαγραφές της FIA. Υπάρχει και η σχετική οθόνη αφής, μέσω της οποίας μπορεί να γίνει η επιλογή του οδηγικού προφίλ, των χαρτών ροπής και του επιπέδου ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης. Τα οδηγικά σενάρια είναι τα εξής: Road, Track, Drag, Drift και Rally.
Επιπλέον βελτίωση της απόδοσης προσφέρει το πακέτο ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει traction control, launch control και πολλά άλλα. Σε χαμηλές ταχύτητες, το ECO Mode φροντίζει για τη βέλτιστη αποδοτικότητα, ενώ όταν το ζητούμενο είναι η ταχύτητα, το κουμπί E‑Boost προσφέρει την επιπλέον ισχύ και ροπή που χρειάζεται. Όποιος θέλει να κάψει λάστιχα (burnouts), υπάρχει και η επιλογή Tyre Cleaning Mode.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr