Η μελλοντική –πολυτελής- επιβατική έκδοση του νέου Citan… εθεάθη με βαρύ καμουφλάζ κατά το στάδιο των δοκιμών εξέλιξης της, με το λανσάρισμα της να αναμένεται το 2022
Σύμφωνα με τα όσα έχουμε ανακοινώσει πρόσφατα, η νέα γενιά του Mercedes-Benz Citan, του μικρότερου σε διαστάσεις εκπροσώπου της εταιρείας στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο μέσα στο 2ο 6μηνο του 2021.
Ωστόσο, σας έχουμε ήδη πληροφορήσει πως πάνω στο νέο Citan, η Mercedes-Benz θα βασίζει και τη δημιουργία ενός νέου, πολυτελούς, επιβατικού μοντέλου με την ονομασία «T-Class», όπως στην παρούσα φάση συμβαίνει με τα μοντέλα Vito και V-Class.
Σε πρόσφατες σχετικές του δηλώσεις, ο επικεφαλής της Mercedes-Benz Vans, κ. Marcus Breitschwerdt, είναι αναφέρει μεταξύ άλλων πως: «… Με τη νέα T-Class θα προσφέρουμε ένα όχημα που θα δώσει την ευκαιρία σε οικογένειες και λάτρεις της περιπέτειας να μπουν στον κόσμο της περιπέτειας».
Σε κάθε περίπτωση, το εν λόγω μοντέλο θα προορίζεται για χρήση σε επιβατικές μεταφορές και θα προσφέρει στοιχεία όπως πλευρικές συρόμενες πόρτες αλλά και πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, σε σύγκριση πάντα με τις αντίστοιχες επιβατικές εκδόσεις του νέου Citan. Παράλληλα, προβλέπεται να προσφέρεται και με τρεις σειρές καθισμάτων (έως 7 θέσεις).
Ουσιαστικά, η νέα T-Class θα αποτελέσει το… αντίπαλον δέος για οχήματα όπως οι επιβατικές εκδόσεις του νέου VW Caddyτο οποίο μάλιστα έχει ήδη παρουσιαστεί και σε εκδόσεις «Camper», δηλαδή ως ένα περιορισμένων διαστάσεων αυτοκινούμενο τροχόσπιτο!
Η έναρξη παραγωγής της T-Class τοποθετείται προς το παρόν κατά τη διάρκεια του 2022 και σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, το μοντέλο έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης του.
Παρά το έντονο καμουφλάζ, γίνεται άμεσα αντιληπτό το –ενός όγκου- αμάξωμα ενώ είναι επίσης σαφές πως οι πλευρικές πίσω πόρτες θα είναι συρόμενες.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά του μέρη, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν πως θα εφοδιάζεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και πιθανότατα θα πρόκειται τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα και τον 1.300άρη βενζινοκινητήρα που εφοδιάζουν μοντέλα όπως τα Mercedes-Benz A-Class, Renault Kadjar & Nissan Qashqai, δεδομένης της συνεργασίας της Mercedes-Benz με τις Renault – Nissan – Mitsubishi και στην εξέλιξη του νέου Citan.
Τέλος, είναι σαφές πως αναμένεται να υπάρξουν και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις (EQT), ωστόσο, είναι πολύ πρώιμο να πούμε κάτι περισσότερο σε αυτόν τον τομέα.