Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τον πρώτο τράκτορα υδρογόνου θα εντάξει προσεχώς στον στόλο της η DB Schenker.

Τον πρώτο τράκτορα υδρογόνου θα εντάξει προσεχώς στον στόλο της η DB Schenker.

Ο τράκτορας υδρογόνου της Hyzon που θα δοκιμάσει η DB Schenker, εμφανίζει μεικτό βάρος 27 τόνων και υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 400-500 χλμ.

Ο τράκτορας υδρογόνου της Hyzon που θα δοκιμάσει η DB Schenker, εμφανίζει μεικτό βάρος 27 τόνων και υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 400-500 χλμ.

Αυτή είναι η μονάδα που διαθέτει η αμερικάνικη Hyzon Motors στο Γκρόνινγκεν της Ολλανδίας.

Αυτή είναι η μονάδα που διαθέτει η αμερικάνικη Hyzon Motors στο Γκρόνινγκεν της Ολλανδίας.

  • Τον πρώτο τράκτορα υδρογόνου θα εντάξει προσεχώς στον στόλο της η DB Schenker.
  • Ο τράκτορας υδρογόνου της Hyzon που θα δοκιμάσει η DB Schenker, εμφανίζει μεικτό βάρος 27 τόνων και υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 400-500 χλμ.
  • Αυτή είναι η μονάδα που διαθέτει η αμερικάνικη Hyzon Motors στο Γκρόνινγκεν της Ολλανδίας.

Logistics με φορτηγά υδρογόνου

2.812 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2022)

Στα υδρογονοκίνητα βαρέα φορτηγά για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων θέλει να επενδύσει η γνωστή εταιρεία logistics, DB Schenker και για αυτό τον λόγο θα εντάξει σύντομα στον στόλο της ένα FCEV φορτηγό της Hyzon, το οποίο εμφανίζει μεικτό βάρος 27 τόνων και υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 400-500 χλμ.

Η εναλλακτική του υδρογόνου για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων!

  • Συμφωνία της DB Schenker με την hylane
  • FCEV τράκτορας της αμερικάνικης Hyzon
  • Με μεικτό 27 τόνων & αυτονομία 400-500 χλμ.
  • Δοκιμές στις αρχές του νέου έτους
 
Η ηγέτιδα εταιρεία logistics, DB Schenker, αποκάλυψε τα σχέδιά της να αποκτήσει σταδιακά έναν στόλο ηλεκτροκίνητων βαρέων φορτηγών υδρογόνου, τα οποία θα φέρουν κυψέλες καυσίμου (FCEVs). Σύμμαχό της σε αυτό το εγχείρημα θα έχει την hylane, μια startup ενοικίασης που είναι μέλος του ομίλου DEVK και η οποία ειδικεύεται στην προσφορά λύσεων υδρογονοκίνησης στον τομέα των logistics.
 
Σε αυτό το πλαίσιο, οι άνθρωποι της DB Schenker επισκέφθηκαν πρόσφατα τις εγκαταστάσεις της Hyzon στο Γκρόνινγκεν της Ολλανδίας, προκειμένου να δουν από κοντά το fuel cell φορτηγό, το οποίο πρόκειται να τους παραδοθεί προς τα τέλη του έτους. Σημειώνεται, πως η Hyzon είναι μια εταιρεία που κατασκευάζει υδρογονοκίνητα φορτηγά και η οποία την περασμένη άνοιξη πούλησε στην hylane 18 μονάδες του FCEV φορτηγού της.


Ο τράκτορας υδρογόνου της Hyzon που θα δοκιμάσει η DB Schenker, εμφανίζει μεικτό βάρος 27 τόνων και υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 400-500 χλμ.

Ο τράκτορας υδρογόνου της Hyzon που θα δοκιμάσει η DB Schenker, εμφανίζει μεικτό βάρος 27 τόνων και υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 400-500 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με αυτονομία έως και 500 χλμ.

Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως η συνεργασία της DB Schenker με τις DEVK/hylane ξεκίνησε πριν από σχεδόν δύο χρόνια, με τις δύο εταιρείες να μοιράζονται το όραμα της υδρογονοκίνησης. Η DB Schenker σχεδιάζει να ξεκινήσει τις δοκιμές στις αρχές του 2023 με επιλεγμένους πελάτες της, προκειμένου να διευρύνει τη χρήση των FCEV φορτηγών στο 2ο μισό του επόμενου έτους.
 
Σε ό,τι αφορά στον τράκτορα υδρογόνου της Hyzon που θα δοκιμάσει η DB Schenker, αυτός εμφανίζει μεικτό βάρος 27 τόνων και υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 400-500 χλμ. Στην τυπική έκδοση των 24 τόνων, το φορτηγό φέρει ηλεκτροκινητήρα συνεχούς ισχύος 160 kW (250 kW η μέγιστη), ο οποίος παίρνει ενέργεια από μπαταρίες 70 kWh και κυψέλες καυσίμου συνεχούς ισχύος 80 kW, που λειτουργούν με υδρογόνο. Η χωρητικότητα των σχετικών ντεπόζιτων είναι στα 30 κιλά, με την εταιρεία να κάνει λόγο για κατανάλωση 13,3 χλμ./κιλό υδρογόνου.

Για συρμούς έως και 154 τόνων!

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως η εισηγμένη στο χρηματιστήριο, αμερικάνικη εταιρεία Hyzon Motors που ειδικεύεται στην παραγωγή βαρέων επαγγελματικών οχημάτων κυψελών καυσίμου, έλαβε πέρυσι από την αυστραλέζικη Ark Energy Corporation -τη θυγατρική εταιρεία της Korea Zinc- την παραγγελία για πέντε μονάδες του φορτηγού υδρογόνου «HyΜax-450», ενός 6x4 τράκτορα που έχει τη δυνατότητα έλξης συρμού μεικτού βάρους 154 τόνων!
 
Σε ό,τι αφορά στο HyΜax-450, αυτό διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα συνεχούς ισχύος 450 kW (603 hp), ο οποίος παίρνει ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 140 kWh και κυψέλες καυσίμου 240 kW. H Hyzon υπόσχεται μέγιστη αυτονομία έως και 650 χλμ., όταν το μεικτό βάρος συρμού είναι μέχρι και 70 τόνους. Το μήκος του 6x4 τράκτορα είναι 7.320 χλστ. και το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 4.300 χλστ., με τους προβόλους να ορίζονται εμπρός - πίσω στα 1.370 και 1.650 χλστ., αντίστοιχα. Η ικανότητα φόρτισης του εμπρόσθιου άξονα ορίζεται στα 7.100 κιλά και των οπίσθιων στα 2x9.050 κιλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »