MOTOR OIL και ΔΕΗ φέρνουν το υδρογόνο στην Ελλάδα
3.916 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2022)
Ανοίγει ο δρόμος για την υδρογονοκίνηση και στην Ελλάδα, χάρη στην κοινοπραξία που έχουν στα σκαριά οι MOTOR OIL και ΔΕΗ, η οποία έχει ως στόχο την παραγωγή και αποθήκευση «πράσινου» υδρογόνου στη χώρα μας.
Πράσινο υδρογόνο από MOTOR OIL και ΔΕΗ!
Γρήγορο ανεφοδιασμό με υδρογόνο και υψηλότερη αυτονομία σε σχέση με τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEVs) υπόσχονται τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
- Στα σκαριά η κοινοπραξία μεταξύ των κολοσσών
- Με τη δύναμη της ΔΕΗ & την τεχνογνωσία της MOTOR OIL
- Έργα παραγωγής και αποθήκευσης υδρογόνου στην Ελλάδα
- Ανοίγει ο δρόμος για την υδρογονοκίνηση στη χώρα
Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε. και η ΔΕΗ Α.Ε. ανακοινώνουν την υπογραφή Μνημονίου Συναντίληψης (Memorandum of Understanding – MOU) για τη διαμόρφωση του πλαισίου και την υλοποίηση μέσω κοινοπρακτικού σχήματος (Joint Venture), έργων στον τομέα του πράσινου Υδρογόνου. Η συμμετοχή της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ στο κοινό μετοχικό σχήμα θα ανέλθει σε 51% και της ΔΕΗ σε 49%.
Η Κοινοπραξία πιστεύει ότι μπορεί να ηγηθεί της ανάπτυξης της οικονομίας του Υδρογόνου στην Ελλάδα, έχοντας πρόσβαση στην αναπτυσσόμενη πλατφόρμα παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές της ΔΕΗ Α.Ε., εκμεταλλευόμενη ταυτόχρονα τη δυναμικότητα και τεχνογνωσία της MΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε. ως μιας εκ των μεγαλύτερων ενεργειακών ομίλων στη χώρα.
Η σκοπούμενη Κοινοπραξία έχει στόχο την ανάπτυξη έργων παραγωγής και αποθήκευσης πράσινου Υδρογόνου στη χώρα, διευκολύνοντας έτσι την ενεργειακή μετάβαση της Ελλάδας σε ένα περιβάλλον καθαρών μηδενικών εκπομπών άνθρακα (Net Zero).
Θα δούμε υδρογονοκίνητα στην Ελλάδα – Τι υπάρχει στην αγορά
Αυτή η κίνηση των δύο κολοσσών ανοίγει τον δρόμο και για τον ερχομό οχημάτων με κυψέλες καυσίμου (Fuel Cell Electric Vehicles ή αλλιώς FCEV), δηλαδή μοντέλων που κινούνται μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία παράγεται από την «καύση» υδρογόνου, που εκπέμπει ως ρύπους... νερό.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Αξίζει να σημειωθεί, πως ήδη έχει αρχίσει η παραγωγή από τον όμιλο Stellantis, τριών υδρογονοκίνητων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Λόγος γίνεται για τα Citroen e-Jumpy Hydrogen, Peugeot e-Expert Hydrogen και Opel Vivaro-e HYDROGEN, τρία αδελφά μοντέλα που υπόσχονται αυτονομία άνω των 400 χλμ.
Επιπλέον, η Renault μέσω της κοινοπραξίας HYVIA, έχει παρουσιάσει τρεις εκδόσεις υδρογόνου με βάση το Master. Πρόκειται για το Renault Master Van H2-TECH αυτονομίας 500 χλμ., το 15 θέσεων Renault Master City Bus H2-TECH αυτονομίας 300 χλμ. και το Renault Master Chassis Cab H2-TECH που μπορεί να δεχθεί κιβωτάμαξα 19 κ.μ., εμφανίζοντας ωφέλιμο φορτίο έως και ενός τόνου (αυτονομία 250 χλμ.).
Βήματα, όμως, γίνονται και στα βαρέα οχήματα, με τους ομίλους Daimler και Volvo να έχουν ιδρύσει ήδη μια κοινοπραξία με στόχο την εξέλιξη φορτηγών κυψελών καυσίμου. Στο μεταξύ, η Hyundai έχει λανσάρει ήδη το δικό της φορτηγό υδρογόνου, ενώ συμμετέχει και σε μία σύμπραξη εταιρειών που έχει ως στόχο την εξέλιξη της τεχνολογίας.
Επιπλέον, εταιρείες όπως η Solaris διαθέτουν ήδη στη γκάμα τους αστικά λεωφορεία υδρογόνου, ενώ έως το 2024 σχεδιάζεται να πραγματοποιούν δρομολόγια στην Ευρώπη πούλμαν που θα κινούνται με υδρογόνο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »