Νέα ADAS για φορτηγά, προστατεύουν πεζούς & ποδηλάτες!
Daimler & Volvo προετοιμάζουν τα πιο «έξυπνα» φορτηγά του μέλλοντος
Χαμηλότερη κατανάλωση κατά 9%, όπως και υψηλότερα επίπεδα άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας, υπόσχονται τα νέα premium πούλμαν Volvo 9700 & 9900, με τη σειρά να περιλαμβάνει εκδόσεις 420-500 ίππων -με 2 ή 3 άξονες και 1 ή 2 ορόφους- μήκους 12,4-15,0 μέτρων και χωρητικότητας 47-100 επιβατών.
Ο νέος Volvo D13K κινητήρας έχει ισχύ 420, 460 και 500 ίππων, με τη ροπή να ορίζεται στα 2.100, 2.300 ή 2.500 Nm.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Στη γκάμα περιλαμβάνονται τα Volvo 9700 σε εκδόσεις 2 ή 3 αξόνων, όπως και το διώροφο 9700 DD. Στην κορυφή τοποθετείται η πιο premium έκδοση Volvo 9900, ομοίως σε 2αξονικές και 3αξονικές εκδοχές.
Αναλυτικότερα, το 2αξονικό 9700 έχει μήκος 12,4-13,1 μέτρων και εμφανίζει μέγιστο μεικτό βάρος 19,5 τόνων, ενώ η χωρητικότητά του είναι από 47 έως 65 επιβάτες. Τα ίδια καθίσματα χωρά -ανάλογα με την έκδοση- και το 3αξονικό 9700 μήκους 13,1-15,0 μέτρων και βάρους 26,5 τόνων.
Το διώροφο Volvo 9700 DD έχει τρεις άξονες, μεικτό βάρος 26,5 τόνων και προσφέρεται σε εκδόσεις μήκους 13,0-14,8 μέτρων και ύψους 4,0-4,2 μέτρων, προκειμένου να μεταφέρει έως και 100 επιβάτες.
Η χωρητικότητα των Volvo 9900 είναι από 48 έως 57 καθίσματα, με το 2αξονικό μοντέλο να έχει μήκος 12,4 μέτρων και βάρος 19,5 τόνων. Το κορυφαίο, 3αξονικό 9900 λανσάρεται σε εκδόσεις 13,1-13,9 μέτρων και -όπως το διαξονικό- έχει ύψος 3,85 μέτρων (+20 εκ. από το 9700), με το μεικτό του βάρος να είναι στα 26.500 κιλά. Το πλάτος όλων των πούλμαν της Volvo ορίζεται στα 2,55 μέτρα.
Ο νέος, οικονομικότερος Volvo D13K προσφέρεται σε εκδόσεις 420, 460 και 500 ίππων, με τη ροπή του 6κύλινδρου συνόλου να ορίζεται στα 2.100, 2.300 ή 2.500 Nm. Φυσικά το 13λιτρο, Euro 6 μοτέρ συνεργάζεται με το νέο (γενιάς «G») αυτοματοποιημένο, 12τάχυτο κιβώτιο Volvo I-Shift. Όλες οι εκδόσεις μπορούν να λειτουργήσουν με HVO καύσιμο, με τις δύο ισχυρότερες να είναι συμβατές και με biodiesel.
Η χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το παρελθόν, είναι απόρροια της καλύτερης αεροδυναμικής (-2%), του εξελιγμένου Volvo I-Shift και του βελτιωμένου συστήματος ψύξης. Σημαντική είναι η συμβολή του cruise control «I-See», το οποίο προσαρμόζεται στην τοπογραφία και ρυθμίζει προγνωστικά την επιτάχυνση και τις αλλαγές σχέσεων. Επιπλέον, το σύστημα «Dynamic Chassis Lowering», χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 20 χλστ. όταν η ταχύτητα υπερβαίνει τα 80 χλμ./ώρα, προς όφελος της κατανάλωσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr