Πιο άνετο, ασφαλές και συνδεδεμένο από ποτέ είναι το νέο Volkswagen Caddy.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πιο άνετο, ασφαλές και συνδεδεμένο από ποτέ είναι το νέο Volkswagen Caddy.

Αποδοτικό «εργαλείο» το νέο Volkswagen Caddy (+vid)

Όσο και να μοιάζει με ένα υπερσύγχρονο, απόλυτα συνδεδεμένο επιβατικό αυτοκίνητο, το νέο Volkswagen Caddy Van παραμένει ένα αξιόπιστο, αποδοτικό και ανθεκτικό «εργαλείο» δουλειάς, που εμφανίζει υψηλές μεταφορικές δυνατότητες και είναι σε θέση να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες κάθε επαγγελματία.

Το νέας γενιάς Caddy της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, μας δείχνει από σήμερα το πώς θα είναι τα επαγγελματικά οχήματα στο εγγύς μέλλον, όντας ταυτόχρονα τεχνολογικά gadgets και σκληροτράχηλα εργαλεία.

Εντελώς νέα είναι η πίσω ανάρτηση, όπου τα φύλλα σούστας αποτελούν παρελθόν.

Εντελώς νέα είναι η πίσω ανάρτηση, όπου τα φύλλα σούστας αποτελούν παρελθόν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Οι «αρετές» του οχήματος ξεκινούν από αυτά που δεν είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού, καθώς ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στην περίφημη μεταβλητή πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου, που προέρχεται από το Golf 8 και η οποία επέτρεψε την ενσωμάτωση στο νέο Caddy μιας σειράς τεχνολογιών που το καθιστούν πιο άνετο και ασφαλές από ποτέ.
 
Μία ακόμα παράμετρος στην οποία πρέπει να σταθούμε, είναι η πίσω ανάρτηση όπου ο εντελώς νέος άκαμπτος άξονας ενσωματώνει μια ράβδο Panhard καθοδηγούμενη από βραχίονες, μια γεωμετρία που έχει αναβαθμίσει τα οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου Caddy. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η αντικατάσταση των παραδοσιακών φύλλων σούστας με ελατήρια, τα οποία βελτιώνουν την άνεση ανεξαρτήτως φορτίου.
 
Συνεχίζοντας με τις «κρυφές χάρες» του νέου VW Caddy, δεν γίνεται να μην αναφέρουμε τους αποδοτικούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης. Αξιο αναφοράς φυσικά είναι το γεγονός πως τα diesel (TDI) σύνολα διαθέτουν δύο καταλυτικούς μετατροπείς (SCR) και σύστημα twindosing (διπλός ψεκασμός AdBlue), τεχνολογίες που μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου και τους τοποθετούν ανάμεσα στους πιο καθαρούς πετρελαιοκινητήρες του κόσμου. Σημειώνεται, πως εκτός από τους turbo κινητήρες βενζίνης (TSI), οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν και το σύνολο φυσικού αερίου (TGI), καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid). Σημειώνεται, πως η έκδοση φυσικού αερίου θα είναι διαθέσιμη από το 2022 και μετά, ενώ η υβριδική από το 2023.
 
Περνώντας σε αυτά που «φαίνονται», δε γίνεται να μην υποκλιθείς στο ψηφιακό εσωτερικό του νέου Caddy, καθώς τον ψηφιακό πίνακα οργάνων «Digital Cockpit» των 10,25 ιντσών, πλαισιώνει η οθόνη αφής μεγέθους έως και 10 ιντσών, συνθέτοντας το λεγόμενο «Innovision Cockpit», με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του δύο οθόνες, διαγώνιας διαμέτρου άνω των 25 εκατοστών η κάθε μία.