Με ωφέλιμο φορτίο ακόμη και 2,0+t., καθώς και όγκο φόρτωσης έως και 20κ.μ., οι εκπρόσωποι της κατηγορίας των Vans αποτελούν την κορυφαία –σε μεταφορικές δυνατότητες- επιλογή στα αστικά ελαφρά επαγγελματικά.
Οπως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές έως τώρα, όλες οι διεθνείς μελέτες από πάσης φύσεως οργανισμούς, αναφέρουν πως μέσα στις επόμενες δεκαετίες το φαινόμενο της «αστυφιλίας» αναμένεται να εκτιναχθεί σε δυσθεώρητα ύψη.
Χαρακτηριστικά, στοιχεία του ΟΗΕ αναφέρουν πως μέχρι το 2050, ο παγκόσμιος πληθυσμός θα ανέλθει στα 9 δις, εκ των οποίων άνω του 70% θα κατοικεί στις μελλοντικές μεγαλουπόλεις.
Η Αθήνα και τα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας δεν πρόκειται φυσικά να αποτελέσουν εξαίρεση στον κανόνα, γεγονός που συνεπάγεται πως επιβάλλεται να βρεθούν λύσεις αναφορικά με το πρόβλημα της μεταφοράς των αγαθών (καταναλωτικών, ειδών πρώτης ανάγκης κ.ο.κ.) στους κατοίκους των πόλεων, με τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα, στο μικρότερο δυνατό κόστος.
Όλα τα παραπάνω καθιστούν σαφές πως μια νέα γενιά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων θα κληθεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μεταφορά των εν λόγω προϊόντων κατά το… τελευταίο χιλιόμετρο της εφοδιαστικής αλυσίδας και πιο συγκεκριμένα ακόμη και έως την πόρτα του τελικού καταναλωτή.
Τα εν λόγω οχήματα επιβάλλεται να είναι ευέλικτα, με χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης την ίδια στιγμή που οι μεταφορικές τους δυνατότητες επιβάλλεται να είναι αντιστρόφως ανάλογες της επίδρασης τους στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
Με βάση όλα τα παραπάνω και αν λάβουμε ως μια βασική προϋπόθεση τη δυνατότητα μεταφοράς ενός, όσο το δυνατόν, μεγαλύτερου φορτίου (τόσο σε βάρος όσο και όγκο), τα οχήματα της κατηγορίας των μεγάλων Vans είναι αναμφίβολα μια από τις βέλτιστες επιλογές για τον έλληνα επαγγελματία.
Παράλληλα, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε πως λόγω και του σχεδόν «κυβικού» σχεδιασμού της καρότσας τους, τα εν λόγω οχήματα είναι σε θέση να υποστηρίξουν μια ανεξάντλητη γκάμα υπερκατασκευών (π.χ. ψυκτικοί θάλαμοι, εργαλειοθήκες κ.ο.κ.).