Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο VW Transporter

20.788 Επισκέψεις στο άρθρο
Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο VW Transporter

Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο VW Transporter

Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο VW Transporter

Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο VW Transporter

  • Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο VW Transporter
  • Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο VW Transporter
  • Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο VW Transporter
  • Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο VW Transporter

-Διατίθεται ως πετρελαιοκίνητο, plug-in υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό
-Μεγαλύτερο μήκος & αυξημένη δυνατότητα ρυμούλκησης
-Κουμπί εκκίνησης, δυο οθόνες & τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
-Extra παροχή ενέργειας, με προαιρετικές πρίζες φόρτισης 230V

Διατίθεται ως πετρελαιοκίνητο, plug-in υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό

Πέρα από την επιλογή turbodiesel, η έβδομη γενιά του Transporter διευρύνει αισθητά την γκάμα των συστημάτων κίνησης, παρέχοντας τη δυνατότητα τόσο για επιλογές plug-in υβριδικού όσο και για αντίστοιχες αμιγώς ηλεκτρικού.
Πιο αναλυτικά, σε ό,τι έχει να κάνει με τον τομέα της πετρελαιοκίνησης, αντικρίζουμε τρεις διαφορετικές επιλογές ισχύος για τον κινητήρα TDI, οι οποίες αποδίδουν 108, 148 και 168 ίππους.
Αναφορικά με το υβριδικό σύστημα κίνησης plug-in που αναπτύχθηκε πρόσφατα για το Transporter eHybrid, τώρα, αυτό αποδίδει 229 άλογα, την ίδια ώρα που τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα χαρακτηρίζονται από επίσης τρεις διαφορετικές αποδόσεις ισχύος που δίνουν 134, 214  και 282 ίππους, διαθέτοντας καθαρή χωρητικότητα μπαταρίας 64kWh.
Για τις αστικές μεταφορές διανομής μάλιστα, έχει προβλεφθεί έκδοση για μπαταρία με μικρότερο μέγεθος – και με συνακόλουθα μικρότερη ισχύ.
Από εκεί και πέρα, οι πετρελαιοκίνητες και η eHybrid εκδόσεις διατίθενται με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION παρέχεται προαιρετικά για τις εκδόσεις κινητήρα TDI των 148 ίππων. Σε ό,τι έχει να κάνει με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, αυτά είναι προς το παρόν οπισθιοκίνητα με μια τετρακίνητη έκδοση να υπάρχει στα σκαριά.
Τέλος, ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των οκτώ σχέσεων έρχεται ως στάνταρ εξοπλισμός για τον TDI των 168 αλόγων και προαιρετικά για εκείνη των 148 αλόγων, ενώ τα eHybrid και ηλεκτρικά θα είναι διαθέσιμα επίσης με αυτόματο κιβώτιο.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>