Επιδοτήσεις ως 12.000 ευρώ για αγορά ηλεκτρικού Van από το νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»
- Από 1.1.2024 το ¼ των νέων επαγγελματικών μιας εταιρείας θα είναι ηλεκτρικό!
- «Πλασματική» η… έκρηξη πωλήσεων νέων e-Vans μέσα στο 2023;
- Είναι ασαφές πως θα συνεχιστεί το πρόγραμμα επιδοτήσεων «Κινούμαι Ηλεκτρικά»
- Επιδοτήσεις για φορτηγά / λεωφορεία –ακόμη- δεν προβλέπονται
Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από το άρθρο 12 του ν. 4986/2022, το –τουλάχιστον- ¼ των νέων εταιρικών οχημάτων ιδιωτικής χρήσης και των ελαφρών επαγγελματικών που ταξινομούνται ανά εταιρεία σωρευτικά, θα πρέπει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά εξωτερικής φόρτισης με λιγότερα από 50g/km εκπομπές CO2.
Για τις εταιρείες που δεν θα αποκτήσουν π.χ. 4 νέα Vans, το ποσοστό δεν θα υπολογίζεται σε ετήσια βάση αλλά για όλα τα υπόλοιπα χρόνια. Μάλιστα προβλέπεται και πρόστιμο 10.000 ευρώ!
¶μεσα δημιουργούνται τα πρώτα ερωτήματα καθώς, με την πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα να κατέχει λιγότερα από 5 επαγγελματικά οχήματα και με τον μ. ό. ηλικίας του στόλου να ανέρχεται στα 20,8(!) έτη, πότε ακριβώς κάποια από αυτές θα… υποχρεωθεί να αποκτήσει ένα e-Van;
Αν και οι πωλήσεις e-Vans έχουν 6πλασιαστεί στην Ελλάδα μέσα στο 2023 (11μηνο) με το μερίδιο τους να ανέρχεται στο 10,1%, η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων αυτών αφορούν σε μεγάλους διαγωνισμούς και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα της αγοράς.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Αν και η Πολιτεία ανακοίνωσε παράταση του Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 ως τον Απρίλιο και νέα κονδύλια επιδοτήσεων, ακόμη δεν έχει καταστεί σαφές υπό πους όρους & κυρίως με τι κεφάλαια θα συνεχιστούν οι επιδοτήσεις, την ίδια στιγμή που αντίστοιχα προγράμματα σε άλλες χώρες της ΕΕ φτάνουν στη λήξη τους.
Σε όλα τα παραπάνω, αξίζει να προσθέσουμε πως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει η παραμικρή πρόβλεψη για επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών φορτηγών, ενώ οι παρατάσεις στην υποχρέωση αντικατάστασης των «γερασμένων» Taxi, είναι συνεχείς. Τέλος, οι εξελίξεις σε επίπεδο υποδομών φόρτισης, δεν είναι σε καμία περίπτωση στο επίπεδο που θα έπρεπε.
Σελίδα 2 | Η Πολιτεία πιέζει αλλά στην πράξη δεν γίνονται και πολλά |
Σελίδα 3 | Έξι φορές πάνω οι πωλήσεων νέων ηλεκτρικών επαγγελματικών μέσα στο 2023 αλλά… |
Σελίδα 4 | Ασαφές το τοπίο των νέων επιδοτήσεων για ηλεκτρικά |
Σελίδα 5 | «Θολό» το τοπίο και στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών φορτηγών ενώ οι εξελίξεις τρέχουν |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr