VW Transporter
2.503 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2024)
H πολύ-αναμενόμενη νέα γενιά του VW Transporter, παρουσιάστηκε στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (IAA Transportation 2024) σε πετρελαιοκίνητες, ηλεκτρικές ή Plug-In Hybrid επιλογές.
Συγκεκριμένα, ως πετρελαιοκίνητο προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές αποδόσεις ισχύος, 108, 148 και 168 ίππων, την ίδια ώρα που η υβριδική έκδοση δίνει 229 άλογα. Με τη σειρά τους, τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα προσφέρουν κι αυτά τρεις διαφορετικές αποδόσεις ισχύος 134, 214, και 282 ίππων, με τη χωρητικότητα μπαταρίας να φτάνει στις 64kWh.
Ένα σύστημα τετρακίνησης 4MOTION συνοδεύει τις εκδόσεις κινητήρα των 148 ίππων, ενώ οι πετρελαιοκίνητες και οι υβριδικές εκδόσεις χαρακτηρίζονται από κίνηση στους εμπρός τροχούς. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα δε, είναι οπισθιοκίνητα.
Έχοντας 146 επιπλέον χιλιοστά στο μήκος αμαξώματος ( 5,05 μέτρα) σε σύγκριση με το T6.1, και μεταξόνιο του έχει επίσης επεκταθεί κατά 97 χιλιοστά, αγγίζοντας έτσι τα 3,1 μέτρα, το νέο Transporter έχει μήκος στο χώρο φόρτωσης του δαπέδου που ανέρχεται στα 2.602 χιλιοστά με κανονικό μεταξόνιο και στα 3.002 με διευρυμένο, δηλαδή 61 επιπλέον χιλιοστά σε σχέση με το T6.1.
Κατά 128 χιλιοστά, όμως, έχει αυξηθεί τόσο το εξωτερικό πλάτος του - φτάνοντας έτσι τα 2,03 μέτρα, δίχως εξωτερικούς καθρέπτες – όσο και το πλάτος του χώρου φόρτωσης στους θόλους που με 148 παραπάνω χιλιοστά προσφέρει 1,39 μέτρα.
Αντίστοιχα, η Volkswagen Commercial Vehicles πέτυχε να αυξήσει και τη χωρητικότητα του νέου Transporter, με το κανονικό μεταξόνιο να παρέχει αποθηκευτικό όγκο 5,8 κυβικών μέτρων και το μακρύ 9,0 κυβικών μέτρων, την ίδια ώρα που τόσο το ωφέλιμο φορτίο όσο και η δυνατότητα ρυμούλκησης του Van έχουν αυξηθεί. Αυτό, διότι το νέο Transporter μπορεί να σηκώσει βάρος φορτίου που τερματίζει στους 1,33 τόνους, ενώ τραβάει trailer μέχρι 2,8 τόνους.
Τέλος, δυο οθόνες 12 & 13 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής – που είναι συμβατή με σύστημα infotainment – έρχονται να συμπληρώσουν το κουμπί εκκίνησης (Keyless Start), ενώ το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών παρέχει τη δυνατότητα ρύθμισης του συστήματος infotainment. Παράλληλα, ο μοχλός του χειρόφρενου δεν υπάρχει πια, καθώς τη θέση του έχει πάρει ο διακόπτης Auto Hold στον πίνακα οργάνων.
Σελίδα 1 | Τα νέα Vans που έρχονται μέσα στο 2025! |
Σελίδα 2 | Ford E-Transit Courier |
Σελίδα 3 | Renault Kangoo E-Tech |
Σελίδα 6 | Ford E-Transit Extended Range |
Σελίδα 11 | Toyota Proace Max |