Renault Master
24.585 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2024)
Έχοντας αποσπάσει ήδη τον τίτλο του «International Van of the Year» για το 2025, η 4η κατά σειρά γενιά του Renault Master, θα διατίθεται με πληθώρα κινητήρων diesel, αλλά και με ανανεωμένα ηλεκτρικά σύνολα ενώ, αναμένεται στη χώρα μας μέσα στο 1ο 6μηνο του 2025.
Τα πλήρως ηλεκτρικά Master θα διαθέτουν κινητήρες 130 ή 143 αλόγων και 300 Nm ροπής. Ο πρώτος κινητήρας θα συνδυάζεται με μπαταρία 40 kWh (με θεωρητική αυτονομία 180 χιλιόμετρα), ενώ ο δεύτερος θα έχει μπαταρία 87 kWh και θεωρητική αυτονομία τα 410 χιλιόμετρα.
Η Renault πρόσθεσε ότι το σασί του Master μπορεί να «φιλοξενήσει» και κινητήρα υδρογόνου, με κυψέλες καυσίμου, και πως θα ανακοινωθεί σε κάποια μελλοντική αναβάθμιση του Van.
Tο κύριο ατού του νέου Master είναι ο σχεδιασμός του. Ήδη η Renault μας είχε προϊδεάσει για τη σχεδιαστική γραμμή του, η οποία φέρει το όνομα «Aerovan» και μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση. Σε συνδυασμό με ένα νέο σύστημα φρένων, θα ρίξει την μέση κατανάλωση κατά 1,5 λίτρα/100 χλμ. Μπορεί να μην ακούγονται πολλά, αλλά με 150 χιλιόμετρα καθημερινά και με την τιμή του πετρελαίου σταθερή στα 1,8 ευρώ (μέσος όρος σήμερα), ο οδηγός εξοικονομεί περί τα 1400 ευρώ σε πετρέλαιο κάθε χρόνο!
Η καμπίνα του Master είναι ανασχεδιασμένη, ώστε να θυμίζει περισσότερο επιβατικό αυτοκίνητο, όμως μπορεί να διαμορφωθεί σε «γραφείο σε ρόδες». Το μεσαίο κάθισμα πέφτει και γίνεται γραφείο, υπάρχουν θήκες διαμορφωμένες για laptop, ενώ υπάρχουν θύρες φόρτισης Type C για μικροσυσκευές.
Οι αποθηκευτικοί χώροι όμως κλέβουν την παράσταση: 135 λίτρα συνολικού χώρου μοιράζονται στην καμπίνα σε ποτηροθήκες, ντουλαπάκια, χώρος στις πόρτες και στο ταμπλό, προσφέροντας 25% παραπάνω χώρο σε σχέση με το προηγούμενο Master.
Σελίδα 1 | Τα νέα Vans που έρχονται μέσα στο 2025! |
Σελίδα 2 | Ford E-Transit Courier |
Σελίδα 3 | Renault Kangoo E-Tech |
Σελίδα 5 | Renault Trafic E-Tech |
Σελίδα 7 | Ford E-Transit Extended Range |
Σελίδα 11 | Toyota Proace Max |