ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η Daimler Trucks & Buses σκοπεύει να μηδενίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λύσεων που προσφέρει μέχρι το 2050.

To «μηδενικών εκπομπών» πλάνο της Daimler Truck & Buses

7.673 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2019)

Ο Όμιλος Daimler Trucks & Buses φιλοδοξεί να προσφέρει οχήματα και διαδικασίες με μηδενικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο στις κυριότερες αγορές παγκοσμίως έως το 2039.

Με τον με τον επικεφαλής του κλάδου Φορτηγών & Λεωφορείων, και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Daimler AG, κ. Martin Daum, να αναφέρει σχετικά πως: «… απώτατος στόχος μας είναι να προσφέρουμε συνολικές μεταφορικές λύσεις με μηδενικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο στους πελάτες μας έως το 2050», ο Όμιλος έχει σχεδιάσει την πλήρη αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων του, την παρουσίαση νέων μοντέλων και την αναβάθμιση των γραμμών παραγωγής που διαθέτει σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα στις ερχόμενες δεκαετίες.
Αρχικά, έως το 2022, η Daimler Trucks & Buses στοχεύει να προσφέρει πλήρως ηλεκτροκίνητες εκδόσεις βαρέων οχημάτων της (φορτηγά & λεωφορεία) σε όλες τις βασικές αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο (Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία) ενώ ως το τέλος της δεκαετίας (2030) υπολογίζει πως θα λανσάρει αντίστοιχες εκδόσεις με σύστημα «fuel-cells» και καύσιμο το υδρογόνο.
Παράλληλα, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως πρόσφατα, κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Εκθέσεως του Τόκυο, η Daimler Trucks & Buses πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα ενός νέου –fuel cell- πρωτότυπου φορτηγού, του «Fuso Vision F-Cell».
Επιπρόσθετα, στόχος της εταιρείας είναι να μέχρι το 2022, όλες οι γραμμές παραγωγής και τα εργοστάσια που διατηρεί στη ΕΕ, να λειτουργούν με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα (CO2 neutral) ενώ σε δεύτερη φάση θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εγκαταστάσεις του Ομίλου σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ωστόσο, σε σχετικές του δηλώσεις, ο κ. Daum δεν παρέλειψε να αναφέρει πως παρά τις προσπάθειες της εταιρείας, «… σε τοπικό επίπεδο, ακόμη και το 2040, το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας ενός πλήρως ηλεκτροκίνητου φορτηγού ή λεωφορείου, θα είναι ακόμη υψηλότερο σε σχέση με των αντίστοιχων συμβατικών εκδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Για τον λόγο αυτό, απαιτούνται πολλαπλές νομοθετικές πρωτοβουλίες και κίνητρα, που θα επιτρέψουν στους πελάτες μας να στραφούν σε νέες, φιλικότερες προς το περιβάλλον λύσεις για τους στόλους οχημάτων τους, διατηρώντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητα και βιωσιμότητα των επιχειρήσεων τους».