Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μεικτό βάρος 8,0- 21,0t.

Το εσωτερικό του DAF LF

Κινητήρες με ισχύ 140- 285 ίππων και ροπή έως 1.020 Nm

DAF LF

15.227 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2011)

Ο μικρότερος σε διαστάσεις και μεταφορικές δυνατότητες, εκπρόσωπος της Ολλανδικής DAF έχει καταφέρει να αποσπάσει τον τίτλο του «Truck of the Year» για το 2002 και απέναντι στον ανταγωνισμό επιστρατεύει στοιχεία, όπως είναι η κορυφαία αξιοπιστία, το περιορισμένο κόστος συντήρησης και η δυναμική σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού. Παράλληλα, οι κινητήρες τεχνολογίας Euro 5 με τους οποίους εφοδιάζεται αποδίδουν ισχύ από 140 έως και 285 ίππων.

Ποικιλία εκδόσεων
Το DAF LF προσφέρεται ως πλαίσιο φορτηγού με δύο ή τρεις άξονες σε διάταξη 4x2 ή 6x2 και το μήκος του αμαξώματος του κυμαίνεται από τα 6,05- 8,99 μ. Αντίστοιχα, το μεταξόνιο του διαμορφώνεται από τα 3,0 έως και 5,4 μ., γεγονός που του επιτρέπει να υποστηρίξει μια τεράστια γκάμα υπερκατασκευών. Παράλληλα, η ολλανδική εταιρεία προσφέρει όλα τα απαραίτητα εχέγγυα για την άνετη σύνδεση της υπερκατασκευής με το πλαίσιο του οχήματος.

Τύποι καμπίνας
Δεδομένου ότι προορίζεται για την κάλυψη μιας τεράστιας γκάμας εφαρμογών, το LF προσφέρεται, τόσο με καμπίνες ημέρας, όσο και με κρεβάτι (Day & Sleeper Cab). Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι ελκυστικός και δυναμικός, ενώ ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει από μια μεγάλη ποικιλία στοιχείων εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Τόσο τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, όσο και η ποιότητα της συναρμογής τους είναι πολύ πάνω του μέσου όρου της κατηγορίας, ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι (ακόμα και στην κοντή Day Cab), δεν επιδέχονται αρνητικής κριτικής.

Κινητήρες
Αναλόγως της έκδοσης, του μεικτού βάρος και του τύπου του οχήματος, το LF προσφέρεται με μηχανικά σύνολα 4 ή 6 κυλίνδρων. Ο PACCAR FR των 4,5 λτ. είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 140, 160 και 185 ίππων με αντίστοιχη ροπή 500, 600 και 700 Nm. Ο μεγαλύτερος PACCAR GR των 6,7 λτ. προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 220, 250 και 285 ίππων και μέγιστη ροπή 850, 950 και 1.020 Nm. Προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές της Euro αλλά και των EEV, τα εν λόγω μηχανικά σύνολα κάνουν χρήση της τεχνολογίας SCR, ενώ οι επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων αφορούν σε χειροκίνητα σύνολα καθώς και στο υπερσύγχρονο AS-Tronic της ZF.